تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
شمخانی اظهارداشت: ایران هیچ نفع مادی و جغرافیایی از عراق در ذهن خودش ندارد .
تدبیر24:  دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تجاوز عربستان به یمن فارغ از منشور ملل متحد و اصول همزیستی مسالمت آمیز است و موجب انحراف جهان اسلام و استهلاک توان درونی و ظرفیت های درونی جهان اسلام می شود.

علی شمخانی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای عراقی که در تالار اندیشه برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه عربستان دچار یک خبط بزرگ تاریخی شد و این بدعت به طور قطع انتهایی غیر از زیان و ضرر برای آنها نخواهد داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین با بیان اینکه ایران، عراق قدرتمند و مستقل را جزئی از راهبرد خودش می داند ، گفت: تبلیغاتی با هدف جلوگیری از نقش آفرینی عراق در جهان عرب و اسلام انجام می شود که ایران ، سیاست عراق را مختل می کند ، اما ایران نیازمند نیست که سیاست عراق را تحت تاثیر خودش قرار دهد بلکه ایران برای استقلال عراق ، پیش از آنکه داعشی ها بر بغداد حکومت کنند شهدایی تقدیم کرده است.

شمخانی اظهارداشت: ایران هیچ نفع مادی و جغرافیایی از عراق در ذهن خودش ندارد .

وی ادامه داد: زمانی که موضوع اصلی همه ما نقش آفرینی در جهان اسلام باشد، به طور قطع بلندگوهای تبلیغاتی در این خصوص خاموش خواهند شد .

دراین مراسم که به مناسبت سی و پنجمین سالروز شهادت آیت الله العظمی سیدمحمدباقر صدر و خواهر گرامیشان و دوازدهمین سالروز شهادت شهید محراب آیت الله سیدمحمد باقر حکیم و ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالعزیز حکیم برگزارشد جمع زیادی از مسوولان احزاب و گروه ها وعراقی های مقیم ایران حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها