تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۴۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با اظهارامیدواری نسبت به اینکه مزایده سوم سرخابی ها به نتیجه برسد، گفت: حتی اگر مزایده با موفقیت انجام نشود، راه مذاکره باز است.
 تدبیر24 سیدجعفر سبحانی گفت: امیدواری زیادی داریم که مزایده سوم باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس به نتیجه برسد و این دو باشگاه فروخته شود.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی اظهارداشت: حتی اگر مزایده با موفقیت انجام نشود، راه مذاکره هم باز است و تلاش می کنیم با توجه به حساسیتی که مردم درباره این دو باشگاه دارند این واگذاری هم با سلامت و شفافیت انجام شود.

وی با بیان اینکه مزایده سوم واگذاری سرخابی ها کمی آسان‌تر از مراحل اول و دوم شده است، تصریح کرد: مرحله سوم مزایده سرخابی‌ها 9 اردیبهشت در سازمان خصوصی سازی برگزار می شود و در این مرحله به جای 25 درصد نقدی قرار است 20 درصد پول را نقدی بپردازند و بقیه را در 5 سال پرداخت کنند.

به گزارش مهر، سبحانی افزود: قیمت پایه همان 290 میلیارد تومان برای استقلال و 290 میلیارد برای پرسپولیس است و خیلی امیدوار هستیم این بار واگذار شود ، اما اگر هم موفق نشدیم دنیا به آخر نمی رسد و گزینه های دیگری هم وجود دارد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها