تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادها و سازمان‌های همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از ثبت‌نام قطعی 85 هزار دانشجو و طلبه برای دریافت بن کارت الکترونیک خرید کتاب خبر داد.
تدبیر24:  حسین‌پور ضمن اعلام خبر فوق گفت: تا امروز ثبت‌نام 85 هزار دانشجو برای دریافت بن کتاب قطعی شده است و با این روند پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده ظرفیت سایت تکمیل شود.

وی افزود: با هماهنگی‌ و مکاتبات انجام شده لیست دانشجویان دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام‌نور نیز در سایت قرار گرفته و جمعا 4 میلیون و 620 هزار نفر از دانشجویان در فهرست سامانه خرید بن الکترونیکی کتاب ثبت هستند.

دانشجویان و طلاب علاقه‌مند برای دریافت بن‌کارت‌های الکترونیک خرید کتاب می‌توانند تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت http://bon.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجه اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نمایشگاه از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها