تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۵۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از توقیف خودروی پیکان وانتی خبر داد که در آن 396 کیلو و 600 گرم تریاک جاسازی شده بود.
تدبیر24:  سرهنگ محمد بخشنده ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی کسب خبری درخصوص قاچاق موادمخدر و فروش گسترده آن توسط افرادی به هویت معلوم در حوزه استحفاظی تهران بزرگ ، شناسایی و دستگیری نامبردگان و سایر مرتبطان در دستور کار مأموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام بررسی‌های اولیه صحت موضوع تائید شد، افزود: مأموران با افزایش اقدامات فنی پلیسی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی و همچنین گسترش چتر اطلاعاتی و تحلیل موارد به دست آمده متوجه شدند که فردی به هویت کیوان محموله مواد مخدر را در استان هرمزگان تهیه و با همدستی فردی به هویت احمد قصد انتقال آن را به تهران دارد.

بخشنده ادامه داد: در این راستا مأموران در ساعت چهار بامداد روز بیستم خرداد ماه پس از انجام هماهنگی‌ها و کسب مجوزهای لازم به در منزل مشارالیه واقع در شهرک اندیشه اعزام شده و سرانجام این فرد پس از ساعت‌ها کنترل نا محسوس، با یکدستگاه خودروی پژو 405 مورد رویت و شناسایی ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به تحت نظر قرار گرفتن متهمان از سوی مأموران افزود: متهم طبق قرار قبلی برای تحویل مواد مخدر به محدوده اتوبان مخصوص کرج ورودی اتوبان اندیشه کیلومتر 17 وارد شده و در یک اقدامی سریع از خودرو پیاده شده و همدستش خودروی پیکان وانت را تحویل کیوان داده و محل را ترک کرد که در ادامه ماموران پس از حصول اطمنیان از وجود محموله مواد مخدر در خودروی پیکان وانت مذکور ، در یک عملیات پلیسی سوژه را دستگیر کردند اما در همین حین متهم قصد فرار و صدمه زدن به ماموران را داشته که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماند.

بخشنده افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودروی پیکان وانت تعداد 40 بسته مواد مخدر به وزن 396 کیلو و 600 گرم از نوع تریاک با لفافه کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: متهم دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب دلالت شده و پس از آن با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها