تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۵۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
 تدبیر24 : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی گفت: منظور از دود دست‌دوم سیگار، که سیگار کشیدن غیرفعال نیز نامیده می‌شود، حضور در فضایی است که به دود سیگار افراد سیگاری آلوده شده است.

محمد زیدوند  افزود: از آنجاکه دود ناشی از مصرف دخانیات سریع جذب بدن می‌شود، فردی که سیگار نمی‌کشد اما، در محیط آلوده به دود سیگار قرار می‌گیرد، می‌تواند تا درصد بالایی در معرض خطرات بالقوه و بیماری‌های مختلف ناشی از دود قرار گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی افزود: این موضوع که گفته می‌شود، افرادی که در معرض دود غیرمستقیم سیگار قرار دارند بیشتر از خود افراد سیگاری در معرض ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های تنفسی و ریوی و قلبی قرار می‌گیرند، به لحاظ علمی اثبات نشده است.

زیدوند تصریح کرد: واضح است کسی که مستقیماً دود را وارد ریه‌هایش می‌کند، آسیب بیشتری از افرادی که در محیط آلوده هستند، متحمل خواهد شد.

وی اظهار کرد: در رابطه با افرادی که هوای آلوده به دود سیگار را استنشاق می‌کنند، بیشترین آسیب‌پذیری مربوط به کودکان، سالمندان، زنان باردار و شیرده است.

زیدوند گفت: در مجموع، آنچه که تحت عنوان دود دست‌دوم از آن یاد می‌شود، و در آن اطرافیان فرد سیگاری از جمله همسر، فرزند، و...تحت تأثیر قرار می‌گیرند، به جنسیت یا سن آنها مرتبط است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی تصریح کرد:‌ مسئله اصلی همان استنشاق دود است چه به صورت مصرف دخانیات، موادمخدر و یا روانگردان‌ها.

وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به جامعه در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، عنوان کرد: توانمندسازی اقشار مختلف مردم مخصوصاً جوانان و نوجوانان به نه گفتن در برابر موادمخدر و دخانیات باعث جلوگیری از افتادن در دام استعمال دخانیات و اعتیاد می‌شود.

زیدوند با بیان اینکه حضور و مشارکت دستگاه‌های مختلف در حوزه اطلاع‌رسانی و پیشگیری بسیار کارساز و مؤثر خواهد بود، تصریح کرد: در این راستا باید جوانان را از عوارض سوءمصرف موادمخدر آگاه کرد، اما این وظیفه تنها بر دوش یک ارگان خاص در جامعه نیست، همچنین نمی‌توان برای هر فرد به طور مجزا یک پلیس مراقب اختیار کرد.

وی پایه و اساس توانمندی در نه گفتن به موادمخدر را کسب اطلاعات کافی و تصمیم‌گیری صحیح دانست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها