تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
انگليس براي صعود از اين گروه بايد تيم حذف شده لهستان را در ومبلي شکست دهد. البته شاگردان روي هاجسون با يک تساوي نيز به جام جهاني صعود
تدبیر24: رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 در قاره اروپا سه‌شنبه شب با چند ديدار در 9 گروه اين رقابت‌ها به پايان مي‌رسد تا تکليف تيم‌هاي صعود کرده به جام جهاني 2014 و مرحله پلي اف مشخص شود.

- گروه A

* بلژيک – ولز

* اسکاتلند – کرواسي

* صربستان – مقدونيه

سرنوشت اين گروه براي جام جهاني مشخص شده است. بلژيک با 25 امتياز از 9 ديدار توانست صعودش را به عنوان تيم نخست به جام جهاني قطعي کند و کرواسي با 17 امتياز راهي پلي‌آف شده است. تمامي سه ديدار باقي مانده اين گروه تشريفاتي خواهد بود. با اين حال بازي کرواسي برابر اسکاتلند مي تواند حکم يک ديدار تدارکاتي خوب براي اين تيم قبل از شروع مرحله پلي اف صعود به جام جهاني باشد.

- گروه B

* بلغارستان – جمهوري چک

* ايتاليا - ارمنستان

* دانمارک -‌ مالت

ايتاليا از اين گروه صعودش را به جام جهاني 2014 قطعي کرده است. لاجوردي‌ پوشان در بازي قبل خود برابر دانمارک به تساوي دو بر دو رسيدند تا دانمارکي‌ها شانس صعود از اين گروه به مرحله پلي‌آف داشته باشند. چهار تيم از اين گروه روي کاغذ شانس صعود به مرحله پلي‌آف دارند. بلغارستان و دانمارک 13 امتيازي هستند و چک و ارمنستان 12 امتيازي هستند. سه بازي باقي مانده اين گروه تکليف تيم صعود کننده به مرحله پلي‌آف را مشخص خواهد کرد.

- گروه C

* سوئد - آلمان

* جزاير فارو – اتريش

* ايرلند – قزاقستان

سرنوشت اين گروه نيز کاملا مشخص شده است. آلمان همان طور که از پيش مشخص بود صعودش را از اين گروه به جام جهاني 2014 قطعي کرده است. شاگردان يوآخيم لوو که يکي از مدعيان قهرماني در جام جهاني 2014 هستند در بازي آخر خود بايد با سوئد، تيم دوم اين گروه بازي کنند که خيالشان از بابت صعود به مرحله پلي اف راحت شد. ياران زلاتان ابراهيموويچ با برتري در بازي قبل برابر سوئد توانستند صعود خودشان را به مرحله پلي اف قطعي کنند.

- گروه D

* مجارستان - آندورا

* ترکيه - هلند

* روماني – لتوني

هلند از اين گروه صعودش را به جام جهاني قطعي کرده است. آنها در بازي قبلي خود موفق شدند با هشت گل مجارستان را در هم بکوبند. در آن ديدار روبين فان پرسي توانست هت تريک کند ورکورد گلزني پاتريک کلايورت در تيم ملي هلند را بشکند. آنها در حساس‌ترين بازي اين گروه بايد با ترکيه ديدار کنند که اين ديدار براي تيم ملي ترکيه بسيار حساس و تعيين کننده است. شاگردان فاتح تريم در بازي خانگي برابر هلند پيروزي‌مي خواهند تا صعودشان را به مرحله پلي اف قطعي کنند . در اين گروه ترکيه و روماني 16 امتيازي هستند. يکي از اين دو تيم بايد در حسرت جام جهاني بماند و تيم ديگر راهي پلي‌آف شود. روماني در ديگر ديدار اين گروه در ديداري آسان بايد از استوني پذيرايي کند.

- گروه E

* نروژ - ايسلند

* سوئيس – اسلووني

* قبرس - آلباني

سوئيس تيم صعود کرده از اين گروه به جام جهاني است. ‌آنها در بازي آخر از اسلووني پذيرايي خواهند کرد؛ ديداري که تاثيري براي تيم سوئيس نخواهد داشت. ايسلند و اسلووني، دو تيم اين گروه تلاش زيادي براي رسيدن به پلي‌آف دارند. ايسلند در صورتي که بتواند به پلي‌آف صعود کند، به نوعي شگفتي خلق کرده است. آنها بايد در اسلو با نروژ ديدار کنند؛ نروژي که تيم حذف شده اين گروه است.

- گروه F

* آذربايجان - روسيه

* پرتغال – لوکزامبورگ

* رژيم صهيونيستي – ايرلند شمالي

روسيه تقريبا صعودش را از اين گروه قطعي کرده است. شاگردان فابيو کاپلو توانستند با پيروزي برابر لوکزامبورگ خودشان را به يک قدمي جام جهاني برسانند. آنها با يک تساوي هم از آذربايجان بليت برزيل را اوکي مي‌کنند. پرتغال بدون کريستيانو رونالدو در حالي از لوکزامبورگ پذيرايي خواهد کرد که بايد از همين حالا به فکر بازي‌هاي پلي‌آف باشد. آنها با تساوي برابر رژيم صهيونيستي اکنون ديگر اميدي براي صعود تيم ندارند. در آن ديدار رونالدو در دقايق آخر کارت زرد گرفت تا دواخطاره شود و بازي برابر لوکزامبورگ را از دست دهد. البته خيلي‌ها معتقد هستند که رونالدو به عمد در آن ديدار کارت زرد گرفت تا مشکلي براي همراهي پرتغال در مرحله پلي اف نداشته باشد.

- گروه G

* يونان – ليختن اشتاين

* لتوني – اسلواکي

* ليتواني – بوسني

ماراتن بوسني و يونان نيز سه‌شنبه شب با معرفي تيم صعود کرده به جام جهاني به پايان مي‌رسد. هر دو تيم در اين گروه 22 امتيازي هستند و پا به پاي هم جلو رفتند. دو بازي مرگ و زندگي براي بوسني و يونان تکليف همه چيز را در اين گروه مشخص خواهد کرد. بوسني بايد در خانه ليتواني به ديدار اين تيم برود و يونان در خانه از ليختن اشتاين پذيرايي خواهد کرد. به اين ترتيب شانس يونان براي صعود به جام جهاني بيشتر است. بقيه تيم‌ها حذف شده هستند. از جمله تيم‌هاي حذف شده اين گروه اسلواکي است که در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي حضور داشت.

- گروه H

* سن مارينو - اوکراين

* انگليس - لهستان

* مونته‌نگرو – مولداوي

انگليس براي صعود از اين گروه بايد تيم حذف شده لهستان را در ومبلي شکست دهد. البته شاگردان روي هاجسون با يک تساوي نيز به جام جهاني صعود خواهند کرد به شرطي که اوکراين نتواند سن مارينو را شکست دهد که اتفاق بعيدي است. به نظر با توجه به پيروزي احتمالي اوکراين در بازي با سن مارينو، انگليس بايد در خانه هر سه امتياز اين مسابقه را در خانه نگه دارد تا بتواند به طور مستقيم به جام جهاني 2014 صعود کند.در ديگر ديدار اين گروه مونته نگرو در خانه از مولداوي پذيرايي خواهد کرد.

- گروه I

* اسپانيا – گرجستان

* فرانسه - فنلاند

مدافع عنوان قهرماني جام جهاني در آخرين ديدار خود بايد در خانه از گرجستان پذيرايي کند. شاگردان دل بوسکه با يک تساوي نيز از اين ديدار به جام جهاني صعود خواهد کرد. فرانسه کور سوي اميد خود براي صعود تيم از اين گروه را در بازي با فنلاند جست‌وجو خواهد کرد. شاگردان ديديه دشان احتمالا يکي از تيم‌هاي صعود کرده به پلي‌آف خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها