تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
  تدبیر24 : حمله با قمه اراذل و اوباش

گروهی از اراذل واوباش که اقدام به رعب و وحشت دریکی از پارک های شهر تهران کرده بودند با حضور پلیس در محل متفرق شده و 10 تن از آنان نیز دستگیر شدند.

در راستای اجرای طرح امنیت و آرامش در محلات پایتخت که بر اساس درخواست های شهروندان و باهدف پاسخگوئی به مطالبات به حق شهروندان و نیازهای مردم صورت می گیرد، ساعت 01:00 بامداد 26 مردادماهمأموران کلانتری 110 شهدا حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی بودند که در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر درگیریدسته جمعی و قمه کشی و تجمع اراذل واوباش در خیابان پاسدار گمنام پارکهفتتیر بلافاصله سه اکیپ از مأموران تخصصی این یگان با توجه به اهمیت موضوع به محل اعزام شدند. که با توجه به زیاد بودن تعدادشان و ازآنجایی که اقدام به عربده کشی و ایجاد هیاهو در پارک به راه انداخته بودند مأموران با هماهنگیمرکزپیام کلانتری نسبت به دستگیری نفرات اقدام کردند.
 
با توجه به وضعیت موجود ابتدا تعداد 2 تیرهوایی با اسلحه سازمانیشلیک کردند که همه نفرات متفرق و اقدام به فرار نمودند کهمأموران ضمن تعقیبوگریز نفرات به صورتپیاده موفق شدند تعداد 3 نفر با اسامی "حمید" معروف به "حمید افغان"، فرخ" و احسان"را در محلدستگیر کنند و یککاردسلاخی از حمید افغان کهبرکمرشبودکشفگردید.
 
مأموران یکی از اراذل اوباش به نام "عادل" که قمه یکمتریدرد است داشت و با دیدن مأمورین قمه را به زمین پرت کرده و متواری شد را دستگیر و در ادامه افرادی به نامان "کرامت"،"پیمان" و افراد شرور دیگر به هویت "اصغر"، احسان" "حیدر"،"داریوش" و خلیل" که در درگیری حضور داشتند شناسایی، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
 
درحین انتقال نیزتعدادی از شهروندان کهدر محل جمع شده بودندازحضورپلیسودستگیری نفرات با توجه به ایجادناامنیدر محلتقدیر و تشکر نمودند.
 
سرهنگ علی جهان آرائی رییس کلانتری 110 شهدا درباره این خبر گفت: جمعاً 10 تن از اراذل واوباش محله پیروزی تهران به سرکردگی "حمید افغان" که از عاملان اصلی شرارت در پارک های منطقه بودند دستگیر و پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده در اختیار مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها