تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کارشناس جمعیت گفت: تک فرزندی یکی از عواملی است که در عصر حاضر موجب شده تا جمعیت ایران به سمت پیری و میانسالی پیش رود.
تدبیر24:  کارشناس جمعیت گفت: تک فرزندی یکی از عواملی است که در عصر حاضر موجب شده تا جمعیت ایران به سمت پیری و میانسالی پیش رود.
 
«فاطمه محمدبیگی» اظهار کرد: با توجه به این‌که تک فرزندی یکی از عواملی است که در این برهه‌ی زمانی جامعه را تهدید می‌کند باید برای جلوگیری از این موضوع اقداماتی را انجام داد.
 
وی افزود: تک فرزندی یکی از آسیب‌های جبران‌ناپذیر در سطح جامعه است که آن را می‌توان با تلاش مردم و مسئولان برطرف کرد.
 
این کارشناس خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که هرم جمعیتی کشور به سمت میانسالی پیش می‌رود باید خانواده‌ها را به فرزندآوری تشویق کنیم.
 
وی با تأکید بر این‌که دولت برای جلوگیری از تک فرزندی می‌تواند کمک زیادی به خانواده‌ها کند، افزود: از جمله اقداماتی را که دولت می‌تواند در جهت فرزندآوری به خانواده‌ها انجام دهد دادن یارانه نقدی و کمک در جهت تأمین وسایل مورد نیاز آن‌هاست.
 
محمدبیگی ادامه داد: نباید فقط به جنبه‌ی مالی فرزندآوری نگاه کرد بلکه وجود فرزند یکی از موهبت‌های الهی است که پس از تولد فرزند جنبه‌ی مالی آن با یاری خداوند متعال تأمین می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: از دیدگاه روانشناسی نیز تک فرزندی آسیب شناخته می‌شود، چون کودکان تک فرزند افرادی دارای روحیه‌ی آسیب‌پذیر، گوشه‌گیر، پرتوقع، انعطاف‌ناپذیر و متکی به والدین هستند.
 
این کارشناس جمعیت با اشاره بر اینکه والدینی که دارای یک فرزند هستند برای جلوگیری از آسیب تک فرزندی می‌توانند در صورت قرار داشتن در سن بارداری نسبت به فرزندآوری اقدام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: باید دیدگاه مردم نسبت به فرزند کم را عوض کرد و آن‌ها را به فرزندآوری تشویق کرد.
 
محمدبیگی تصریح کرد: امروزه خانواده‌ها مهدهای کودک را جایگزین محیط گرم خانوادگی خود کرده‌اند که این کار بسیار اشتباه است، چون نیازهای عاطفی فرزندان در مهدهای کودک تأمین نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: توقع زیاد کودکان تک فرزند عاملی برای نزاع‌های این کودکان با چند فرزندهاست.
 
کارشناس جمعیت گفت: نیاز نیست والدین تک فرزند همه‌ی امکانات را در اختیار فرزندان خود قرار دهند، چون تأمین همه‌ی نیازها به عدم استقلال کودکان منجر می‌شود.
 
وی با اشاره به این‌که بسیاری از نیازهای عاطفی فقط در خانه تأمین می‌شود، گفت: بهتر است تا پیش از سن چهار سالگی کودکان را به مهدهای کودک سپرده نشوند.
 
محمدبیگی یادآور شد: کودکانی که هر دو والد شاغل هستند دچار آسیب‌های متعدد می‌شوند بنابراین بهتر است والدین به صورت نیم شیفت شاغل باشند تا نیازهای کودک تأمین شود.
 
این کارشناس از دختران خواست تا ازدواج‌ خود را به تأخیر نیندازند و نسبت به فرزندآوری در سنین پائین اقدام کنند و فرزندآوری را مختص به چندین سال پس از ازدواج ندانند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها