بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
دو و ميداني معلولين جهان/ فرانسه
یازده ملی‌پوش اعزامی به این مسابقات با به دست آوردن 3 نشان طلا، 2 نقره و 3 برنز توانستند جایگاه بیست و دوم این مسابقات را به دست آوردند.
در هشتمین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولین فرانسه آخرین نماینده ایران، آقای جلال خاکزادیه به میدان رفت.
وی در ماده پرتاب دیسک، کلاس ادغامی F32/33/34 با 17 ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت و با ثبت رکورد 39 متر و 93 سانتی‌متر در جایگاه هشتم ایستاد.
عناوین اول تا سوم این ماده به ترتیب به نمایندگان الجزایر، چین و عربستان سعودی رسید.
در این مسابقات آقایان پیمان نصیری، نشان طلای ماده دو 1500 متر، محسن کاییدی، نشان طلای ماده پرتاب نیزه و نشان برنز ماده پرتاب وزنه، محمد خالوندی، نشان طلای پرتاب نیزه، عبدالرسول میرشکاری، نشان نقره ماده پرتاب نیزه، عبدالرضا جوکار، نشان نقره ماده پرتاب نیزه، سجاد نیک‌پرست، نشان برنز ماده پرتاب نیزه و علی امیدی، نشان برنز ماده پرتاب نیزه، مدال‌آوران کاروان ایران بودند.
روسیه با کسب 53 نشان در جایگاه اول ایستاد و عنوان نایب قهرمانی با کسب 52 نشان به ایالات متحده آمریکا رسید، برزیل نیز با 40 نشان به عنوان سوم دست یافت.
در رقابت‌های جهانی فرانسه که پس از مسابقات پارالمپیک، مهم‌ترین رویداد دو ومیدانی معلولین جهان است، 1100 ورزشکار از 99 کشور جهان در 207 ماده با هم به رقابت پرداختند.
ملی‌پوشان کشورمان بامداد روز سه‌شنبه، 8 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها