بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
مديرفني استقلال با بيان اين که با همه صحبت شده است تا حرمت بازيکناني که از استقلال رفته اند، حفظ شود، گفت: کسي حق فحاشي به جباري و حمودي را ندارد.
منصور پورحيدري در گفت وگو با پانا، در خصوص وضعيت استقلال اظهار کرد: تمرينات خوبي را پشت سرمي گذاريم و خوشبختانه شرايط تيم روزبه روز بهتر مي شود. بالاخره چون استقلال دير استارت زده، طبيعي است که هفته هاي اول کمي ناهماهنگي در تيم باشد.

وي افزود: برد اول مقابل گسترش فولاد خيلي به ما کمک کرد تا در روال عادي قرار گيريم. واقعا بايد نيمه اول کار را تمام مي کرديم چون چند تک به تک را از دست داديم. البته همين که تيم در موقعيت سازي خوب عمل مي کند، اين اميدوار کننده است. در نهايت هم تجربه بازيکنان استقلال باعث شد تا 3 امتياز خوبي بگيريم.

مديرفني استقلال تصريح کرد: معتقدم تيم ما قوي تر از سال قبل شده است. قلعه نويي تلاش مي کند تا يک بازيکن ديگر هم بگيرد که اگر اضافه کنيم، شرايط خيلي بهتر هم مي شود. وضعيت کرار هنوز نامشخص است چون در مورد قرارداد قبلي او اطلاعات درستي داده نشده است.

پورحيدري در خصوص اتهامات خطيبي به استقلالي ها گفت: متاسفانه کار خوبي نبود که به يک تيم در همين هفته هاي اول تهمت بزنند. فکر مي کردم امسال که سال جام جهاني است ديگر خبري از حواشي نباشد. باشگاه شکايت کرده است. تعجب مي کنم اصلا استقلال نيازي به زنگ زدن ندارد. هيچ باشگاهي نياز ندارد. استقلال اين قدر قدرت دارد که نياز به تباني نداشته باشد. اين صحبت ها انگ تباني است و بايد پاسخ بدهند.

وي در خصوص رويارويي با سپاهان تاکيد کرد: اين ديدار گل بازي هاست. هر 2 تيم دنبال قهرماني هستند و طبيعي است که براي 3 امتياز بازي کنند. سپاهان هم بازيکنان بزرگ و خوبي دارد. اميدوارم اين ديدار در حد نام 2 باشگاه باشد و هرتيمي که از فرصت ها سود ببرد، برنده شود. البته انتظاري که از 2 تيم مي رود، قطعا در اين يددار برآورده نمي شود چون هفته هاي اول است ولي از هفته اول بهتر مي شود.

مديرفني استقلال در خصوص اين که آيا برنامه اي طراحي شده که به جباري و حمودي توهين نشود؟ افزود: با هواداران و ليدرها صحبت هاي لازم شده است که احترام ها حفظ شود. واقعا ارزش اين را ندارد که به کسي فحاشي شود. انشالله کمتر شاهد توهين باشيم. سکوها هم انشالله براي جباري و حمودي مشکلي پيش نمي آورند چون هيچ هواداري حق توهين و فحاشي به اين 2 بازيکن را ندارد. متاسفانه در تبريز به ما فحاشي شد که اميدوارم امسال سکوها هم آرام شود.

پورحيدري در خصوص انتقاد کي روش به برنامه ريزي ها گفت: خواسته هاي کي روش براي تيم ملي در شرايط فعلي امکان پذير نيست. ما بايد ليگ را خوب برگزار کنيم و تلاش ها به نفع تيم ملي باشد. با تعطيلي و گذاشتن اردو هيچ چيز درست نمي شود. کي روش بايد به باشگاه ها اعتماد کند و اگر جبهه گيري کند، همه ضرر مي بينند. استقلال الان جزو 8 تيم آسياست و نمي شود که در آنجا بدون ملي پوشان برود. برنامه او جالب نيست. ما بايد براي تيم ملي بازي هاي تدارکاتي زيادي بگذاريم و بيش از يک هفته نبايد اردو بگذارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها