تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
تدبیر24 :مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران تندروی مجلس نهم از مردم خواسته است تا در انتخابات مجلس دهم او را برای حضور مجدد در ساختمان هرمی بهارستان یاری کنند.

در همین راستا نیز وبلاگ و صفحات منتسب به خودش در اینستاگرام، تلگرام را در سایت نزدیک به دولت دهم منتشر کرده است تا بدین شکل تیلبغات انتخاباتی خود را در تهران آغاز کند.

ائتلاف نماینده تهران با فامیل و آشنایان

به قول خودش قرار است مستقل وارد عرصه انتخابات شود، غافل از آنکه استقلال رای و اراده او بر اساس تصمیم شخصی نبوده بلکه بی‌اعتنایی ائتلاف اصولگرایان و همچنین سایر تشکلات اصولگرایی او را به این تصمیم واداشته است.

کوچک‌زاده که در مجلس نهم به عنوان نماینده نزدیک به دولت دهم راه ساده‌ای تا بهارستان را طی کرده بود، شاید هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که دعوای بین جریان‌های سیاسی و ائتلاف‌ها بر سر نخواستن او باشد. کوچک زاده که دیگر دل از ائتلاف با اصولگرایان بریده مترصد آن است که به مدد ائتلاف با قامیل و آشنایان راهی مجلس دهم شود.

مهدی کوچک‌زاده اخیرا برای هماهنگی بیشتر بین حامیان خود در آستانه انتخابات شماره مسئول ستاد خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است که رویداد ۲۴ نیز به جهت اطلاع بیشتر از وضعیت انتخاباتی به گفت‌و‌گویی با او پرداخته است. 

آنچنان که جلالی توضیح داد «هنوز ستادی برای حمایت از مهدی کوچک‌زاده در انتخابات تشکیل نشده است و انتشار صفحات اجتماعی منتسب به این نماینده تهران در سایت‌های خبری فقط به جهت اطلاع رسانی به مردم بوده است.» جالب آنکه فعلا هسته اصلی حامیان کوچک‌زاده را خویشاوندان وی یعنی فامیل، دوستان و آشنایان تشکیل می‌دهند که تلاش دارند به واسطه همین شبکه‌های اجتماعی ابعاد تبلیغاتی او در انتخابات را بیشتر کنند.

او در پاسخ به این سوال که چرا یک نماینده مجلس در آستانه انتخابات به چنین روشی روی می‌آورد که از مردم به واسطه شبکه‌های اجتماعی دعوت به همکاری و حمایت در انتخابات مجلس می‌کند، توضیح داد که «این اطلاعات در اختیار همه مردم از مدت‌ها قبل وجود داشته و ایشان صرفا به جهت اطلاع رسانی بهتر آن را اعلام کرده‌اند.»

البته کوچک‌زاده هنوز برنامه دقیق خود در ایام تبلیغات برای انتخابات را به صورت روشن اعلام نکرده است به ویژه سفرهای انتخاباتی که پیش بینی می‌شود محقق نشود با این حال از هفته‌ها پیش سخنرانی در مساجد تهران را با موضوعات مرتبط با انتخابات، دین و مسائل روز سیاسی آغاز کرده است که به گفته مسئول ستاد انتخاباتی کوچک‌زاده، تعارضی با قوانین انتخاباتی ندارد.

جالب آنجاست که مسئول ستاد انتخابات کوچک‌زاده روند انتخابات را امیدوارکننده دانسته و حتی استقبال حامیان کوچک‌زاده را خوب عنوان می‌کند. اگرچه جزییاتی از میزان استقبال‌ها و اعضای ستاد با ما در میان نمی‌گذارد و در جواب این سوال که نظرسنجی‌ها وضعیت کوچک‌زاده در انتخابات را چگونه ارزیابی کرده است، سکوت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها