تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
تدبیر24 :علی باغبانیان، کاندیدای حوزه انتخابیه نطنز، قمصر و بادرود، از جمله کاندیداهایی است که در روزهای تبلیغات انتخاباتی با عملکرد و اظهارات خود حاشیه ساز شده است.

فعالیت انتخاباتی این کاندیدا که بنرهای تبلیغاتی او در سطح حوزه های انتخابیه خارج از استاندارد تعیین شده است و به دلیل عدم تذکر جدی از سوی فرماندار منطقه، با اعتراض سایر نامزدها مواجه شده است.


 
از سوی دیگر او چندی پیش در اظهاراتی عجیب و خارج از عرف در جمع هوادارانش خطاب به رقبای انتخاباتی خود گفته بود: یا می مانم و قول کرسی مجلس را می دهم و در صورت عدم موفقیت مرا در تخت پادشاه (کله ریق) در ملا عام اعدام کنید یا بمانید و قول کرسی مجلس را بدهید و در صورت عدم موفقیت شما را در تخت پادشاه در ملا عام اعدام می کنم، یا بمانید و قول کرسی مجلس را بدهید و در صورت عدم موفقیت شما را در تخت پادشاه در ملا عام اعدام می کنیم.

منبع : رویداد24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها