تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۵۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
علی کائیدی نماینده پلدختر در مجلس نهم که برای حضور در مجلس دهم رای لازم را کسب نکرده بود، نطق امروزش را به رقابت‎های انتخاباتی اخیر اختصاص داد.

تدبیر24: او گفت: خدارا شاکرم که در مجلس هشتم و نهم همواره در خط مرادم رهبر فرزانه انقلاب مصمم ماندم و دربرابر کانونهاي قدرت و ثروت پايم سست و لغزان نشد. در زماني که اصلاح طلب، اصولگرا و اصولگرا، اصلاح طلب شد و همه با هم معتدل مي شوند من بر اصولم در پيروي از رهبري پاي بند ماندم و براي چسبيدن به کرسي سبز مجلس به هر ترفندي دستاويز نشدم.

نماينده پلدختر، از خريد آرا و سوء استفاده از نياز نيازمندان از جانب برخي کانديداها در حوزه انتخابيه اش در ايام انتخابات خبر داد و گفت: من شاهد تهديد و ارعاب توسط اراذل و اوباش سازمان دهي شده در سطح شهر و در شعب اخذ راي بودم. من خودم مورد هجوم اراذل و اوباش شناخته شده شهر که رئيس اداره دادگستري و اطلاعات شهر آنهار را مي شناسند، قرار گرفتم. جالب است که سوئيچ مرا دزديدند و رئيس اطلاعات شهر از اين افراد شناخته شده توانست سوئيچ مرا پس بگيرد!

او خطاب به وزير کشور ادامه داد: اين بود امنيت انتخابات؟ اينگونه امنيت را تامين کرديد؟ من که نماينده مجلس بودم و فرزند شهيد، امنيت نداشتم!

کائيدي، معاون سياسي استاندار و بخشداران و فرمانداران را به مهندسي سياسي انتخابات متهم کرد و از بدعت هاي انتخاباتي از سوي آنها خبر داد و گفت: ائتلاف سودجويان و قدرت طلبان، آسيب هاي جدي دارد. از وزير کشور و شوراي نگهبان مي خواهم که حق مردم را احيا کرده و با متخلفين برخورد قانوني کنند.

فرهاد بشيري نماينده پاکدشت هم که در بخشي از نطق امروز خود از مراجع قانوني خواست تا تخلفات انتخاباتي در باب مهندسي انتخابات را مورد پيگرد قانوني قرار دهند. البته او توضيح بيشتري نداد.
برچسب ها: تدبیر24 ، پل دختر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها