تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
تحلیل نشریه لیبراسیون از فرمان خروج نیروهای روسیه از سوریه؛
این درست است که ارتش بشاراسد درماه‌های اخیربا حمایت هوایی روسیه، پشتیبانی میدانی نیروهای حزب الله لبنان و مشاوران نظامی ایران توانست به برخی پیشروی‌ها دراطراف حلب دست یابد، اما این پیروزی‌ها همچنان شکننده باقی مانده است.
تدبیر24:پوتین از کدام هدف محقق شده سخن می گوید؟ «رقه» و «دیرالزور» همچنان در کنترل ابوبکر البغدادی است

نشریه فرانسوی لیبراسیون درگزارشی با اشاره به تصمیم پوتین مبنی برخروج بخش قابل توجهی ازنیروهای روسی از سوریه توشت: این درست است که ارتش بشاراسد درماه‌های اخیربا حمایت هوایی روسیه، پشتیبانی میدانی نیروهای حزب الله لبنان و مشاوران نظامی ایران توانست به برخی پیشروی‌ها دراطراف حلب دست یابد، اما این پیروزی‌ها همچنان شکننده باقی مانده است.

 لیبراسیون می‌افزاید: آگرآنگونه که مسکو اعلام داشته است، حملات هوایی روسیه کاهش یابد، اپوزیسیون مسلح بشار اسد خواهد توانست بار دیگرتا حدودی توان نظامی خود را در مناطق از دست رفته بازسازی کند.

روزشنبه این هفته نیروهای مخالف توانستند یک هواپیمای جنگی اسد راسرنگون کنند.

هدف اعلام شده مسکو از اعزام نیروی هوایی به سوریه منهدم کردن زیربناهای سازمان‌های تروریستی و پاکسازی مناطق از وجود آن‌ها بود که دراین مورد کمترین موفقیتی به دست نیامده است.

حملات گسترده هوایی روسیه هرگز نتوانسته است توان نظامی داعش را کاهش دهد، زیرا این گروه تروریستی همچنان استحکامات دو منطقه مهم «رقه» و «دیرالزور» را درکنترل خود دارد.

آنچه که به شاخه سوری القاعده مربوط می‌شود، این سازمان نیز بخش‌های قابل توجهی از مناطق غرب و شمال سوریه را تحت کنترل خود دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، پوتین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها