تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
در گفت و گو با نشریه هنری

تدبیر24:"سوفیا لورن" ستاره معروف پیشین سینمای جهان و برنده جایزه اسکار در تازه ترین اظهارات خود گفته است که با سنش کنار آمده و هنوز هم همه می گویند که او فوق العاده است.
 این ستاره زیباروی سینما اظهار کرده است که هنوز هم به نظرش "مریل استریپ"هنرپیشه زنی است که شایسته ستایش است. 

روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" درباره حرف های تازه سوفیا لورن می نویسد:"او در مصاحبه به مجله "دابلیو" گفته است:"گاهی درباره سنم صحبت می شود. اما من می خندم. من با این موضوع کنار آمده ام و متقاعد شده ام". 

این روزنامه اشاره می کند که او هنوز هم زیباست و برای تبلیغ لوازم آرایشی "دولچه اند گابانا" در تبلیغات آن برند حضور داشته است. این روزنامه اشاره کرده است که در ماه سپتامبر این برند به افتخار سوفیا لورن رژ لب پر زرق و برقی را به رنگ قرمز تولید کرد و در تعداد محدودی به قیمت 37 دلار به فروش رساند. طراحان آن گفته بودند:"از زیبایی شما سپاسگزاریم سوفیا. متشکریم که تصویر بزرگی از زیبایی ایتالیایی بودید". 

او در بخش دیگری از مصاحبه خود گفته است:"زمانی که 20 ساله بودم اصلا فکر نمی کردم که یک روز به 80 سالگی هم برسم. الان می گویم، خدای من یعنی این همه زمان گذشت؟ من نمی توانم باور کنم". 






برچسب ها: تدبیر24 ، سوفیا لورن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها