تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۶۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
یک روان‌شناس گفت: محققان معتقدند که در بی‌نظمی، ردپای وراثت به چشم می‌خورد و تنها عوامل محیطی نمی‌تواند منتج به شلختگی شود.
تدبیر24  : امیر ولی‌زاده اظهار کرد: برخی افراد اصلا به جمع و جور کردن وسایل شخصی خود عادت ندارند و جالب‌تر آن‌که در به‌هم‌ریختگی وسایل و به عبارتی در محیط‌هایی که شتر با بارش گم می‌شود، احساس آرامش بیشتری می‌کنند، در حالی که اطرافیان این قبیل اشخاص از بودن در کنار آن‌ها احساس کلافگی و سردرگمی کرده و با تمام وجود سعی می‌کنند که نظم را در محیط برقرار کنند.

این روان‌شناس ادامه داد: اغلب شلخته‌ها به خاطر بی‌نظمی از جانب همسران‌شان در معرض شماتت قرار می‌گیرند و حتی ممکن است طرد شده و زمینه سردی روابط زناشویی را فراهم کنند؛ چرا که همسران این افراد معتقدند بی‌نظمی و از هم‌پاشیدگی ظاهری می‌تواند نشانه فقدان انضباط فکری، عواطف منسجم و آرامش درونی باشد.

وی افزود: همچنین اکثر مردان معتقدند که زنانی با وضع ظاهری و نوع زندگی شلخته، نمی‌توانند فرزندانی مرتب بار بیاورند و در محیط خانه، باب میل همسرشان رفتار کنند. نشانه بی‌نظمی می تواند در همه یا برخی از امور زندگی باشد. از این‌رو، بهتر است این اختلال را چندان شوخی نگیریم و اگر به واقع فرد منضبطی هستیم، هیچ‌گاه افرادی با این خصوصیت را برای مراوده طولانی‌مدت انتخاب نکنیم.

ولی‌زاده تصریح کرد: افرادی که خویشاوندانی مثل عمو یا خاله شلخته دارند بیشتر در معرض توارث بی‌نظمی هستند و باید بیشتر از سایرین، نظم را تمرین کنند. البته هنوز ژن مشخصی برای انتقال این صفت شناسایی نشده و بسیاری از روان‌شناسان معتقدند که ریشه مربوط به نظم و بی‌نظمی به دوران کودکی و سنین یک تا سه‌سالگی برمی‌گردد.

این روان‌شناس خاطرنشان کرد: توجه کودکان در این سن و سال به مفهوم دسته‌بندی، طبقه‌بندی، همچنین رعایت نظم و نظام جلب می‌شود. از این‌رو، والدین باید این فرصت را مغتنم شمرده و با روش‌هایی کودکانه، قواعد زندگی اجتماعی از جمله ترتیب چیدمان اشیا را به فرزندشان بیاموزند؛ چراکه شلختگی در بزرگسالی علاوه‌بر زندگی شخصی، می‌تواند موجب تحقیر و تمسخر در محیط کار شده و بی‌اعتمادی اطرافیان را به ارمغان بیاورد.
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، شلختگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها