تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
اوباما:
داعش در حال از دست دادن مناطق تحت کنترل خود در عراق و سوریه است و از نظر مالی نیز رو به زوال می‌رود. ما آنها را شکست خواهیم داد.
تدبیر24 : به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در نشستی با مقامات نظامی این کشور در کاخ سفید گفت: درگیری و جنگ با داعش اگرچه هنوز سخت است اما من مطمئنم که این جنگ به پیروزی ما ختم می‌شود.

وی ادامه داد: داعش در حال از دست دادن مناطق تحت کنترل خود در عراق و سوریه است و از نظر مالی نیز رو به زوال می‌رود. ما آنها را شکست خواهیم داد.

رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با کارتر اشتون وزیر دفاع، جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش و فرماندهان ضربت آمریکا همچنین به بررسی مجدد استراتژی‌های دفاعی و هزینه‌های نظامی برای مقابله با داعش پرداخت و گفت: این دیدار فرصتی است برای تشکر و قدردانی از اعضای ارتش آمریکا به خاطر اقداماتشان علیه داعش و قربانیان این جنگ.

باراک اوباما در ادامه صحبت‌هایش به این مساله اشاره کرد که داعش از ترکیه تا بلژیک فعالیت دارد و همچنان قادر است حملات تروریستی خطرناکی علیه کشورهای مختلف در سراسر جهان انجام دهد. اما اولویت اصلی ما مقابله با این گروه تروریستی است و ما در نهایت می‌توانیم آن را شکست دهیم.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: ایالات متحده در اروپا و برای مطمئن ساختن متحدانش در ناتو و با توجه به افزایش اقدامات تهاجمی از سوی روسیه در اروپا به تقویت دفاعی خود می‌پردازد.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، اوباما ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها