بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۶۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با گلزنی كمال كامیابی نیا در دقیقه 94 برابر ملوان به پیروزی رسید تا با روحیه مضاعف به مصاف رقیب دیرینه خود در شهرآورد پایتخت برود.
تدبیر24 : در یكی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران، عصر امروز (شنبه) ملوان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند كه شاگردان برانكو با گل ثانیه های پایانی خود به یك پیروزی شیرین دست یافتند.
پرسپولیس با كسب این پیروزی با 45 امتیاز به رتبه دوم جدول رده بندی صعود كرد و ملوان 23 امتیازی باقی ماند.
پرسپولیس كه از مدعیان قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر محسوب می شود در این دیدار، سوشا مكانی و علی علیپور را به دلیل محرومیت و امید عالیشاه مصدوم را در اختیار نداشت.
بازیكنان ملوان كه از حمایت حدود 15 هزار تماشاگر متعصب خودی سود می بردند، این دیدار را تهاجمی آغاز كرده تا به سیزده هفته ناكامی در كسب برتری پایان دهند.
در دقیقه ششم و در ضد حمله ای سریع، مهدی طارمی با خطای سیدحسین حسینی دروازه بان ملوان انزلی متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را به سود پرسپولیس نشان دهد.
جری بنگستون مهاجم هندوراسی سرخپوشان این ضربه پنالتی را برخلاف حركت دروازه بان ملوان تبدیل به گل نخست این دیدار كرد.
سه دقیقه بعد، محسن بنگر با تكل خود، پژمان نوری بازیكن ملوان را متوقف كرد تا این بار ضربه پنالتی به سود ملوان اعلام شود.
رافخایی كه یكی از بهترین پنالتی زن های فوتبال ایران محسوب می شود، گل تساوی را برای میزبان به ارمغان آورد.
در دقیقه بیست و هشتم، كمال كامیابی نیا هافبك دفاعی پرسپولیس پس از تكل خطرناك روی مازیار زارع با كارت زرد جریمه شد تا با 3 اخطاره شدن، شهرآورد پایتخت در هفته بیست و ششم را از دست بدهد.
در دقیقه 38، پاس مناسب محسن مسلمان سبب شد تا رامین رضائیان در موقعیت گلزنی قرار بگیرد كه ضربه او با واكنش خوب دروازه بان ملوان روبرو شد.
در آخرین ثانیه های نیمه نخست، جری بنگستون در فرصتی طلایی برای گلزنی قرار گرفت كه كمك داور اول در تصمیمی بحث برانگیز خطای مهاجم میهمان را اعلام كرد كه این تصمیم با واكنش شدید بازیكنان و همچنین نیمكت نشینان پرسپولیس مواجه شد.
در نهایت سوت داور به نشان تساوی یك بر یك این دیدار حساس در پایان 45 دقیقه نخست به صدا درآمد.
در آغاز نیمه دوم، بازیكنان دو تیم با احتیاط فراوانی كار را دنبال كردند تا فرصت چندانی برای گلزنی روی دروازه ها ایجاد نشود.
هرچند بازیكنان پرسپولیس توپ و میدان را بیشتر از میزبان در اختیار داشتند، اما فرصتی برای گلزنی به دست نمی آوردند و از سوی دیگر به نظر می رسید كه ملوانی ها به یك امتیاز راضی هستند.
در دقیقه 85 اشتباه مدافعان ملوان سبب شد تا مهدی طارمی در مصاف تك به تك با دروازه بان میزبان قرار بگیرد كه این مهاجم بخت مسلم گلزنی را از دست داد.
در دقیقه 94، پرسپولیس مزد حملات خود در دقایق پایانی گرفت و ارسال رامین رضائیان با اشتباه دروازه بان ملوان روبرو شد تا كمال كامیابی نیا گل برتری شاگردان برانكو را به ثمر برساند.
* تركیب ملوان انزلی:
سیدحسین حسینی، محمد ستاری، عزت‌الله پورقاز، حسین كنعانی، حسین ماهینی، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده(شهاب كرمی)، پژمان نوری(محمد آبشك)، محمد رضی پور(محمد درویشی)، صادق محرمی و سیدجلال رافخایی.
* تركیب پرسپولیس:
الكساندر لوبانوف، محسن بنگر، لوكا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضائیان، كمال كامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نوراللهی(مهرداد كفشگری)، فرشاد احمدزاده(مایكل اومانیا)، مهدی طارمی و جری بنگستون.
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها