تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۶۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
علیرغم کسب آرای لازم
روزنامه "گاردین" با انتشار گزارشی اشاره می کند که شورای نگهبان اعلام کرده که به علت دست دادن "مینو خالقی" نماینده اصفهان با مردی نامحرم او رد صلاحیت شده است/ این روزنامه اما اشاره کرده است که او این موضوع را انکار کرده است.
تدبیر24 : این روزنامه بریتانیایی با اشاره به این که مینو خالقی یکی از 14 زنی بود که در انتخابات پارلمانی ماه فوریه گذشته انتخاب شد می نویسد:"او نتوانست یک کرسی از 290 کرسی مجلس شورای اسلامی را کسب کند. این نماینده زن تازه انتخاب شده از ورود به مجلس بعدی بازماند چرا که شورای نگهبان اعلام کرده است که او با مردی نامحرم در طول یک سفر در خارج از کشور دست داده است. مینو خالقی سیاستمدار و فعال محیط زیست اصلاح طلب است. او از حوزه اصفهان انتخاب شده بود و واجد شرایط راهیابی به مجلس شده بود اما شورای نگهبان صلاحیتش را رد کرد".


 گاردین در ادامه اشاره می کند که رد صلاحیت خانم خالقی انتقادات گسترده ای را حتی در میان نمایندگان مجلس به همراه داشته است و در این باره می نویسد:"علی مطهری" نماینده مجلس هشدار داده که اگر روند رد صلاحیت نامزدی که در ابتدا واجد شرایط شناخته شده ادامه یابد می تواند بدعتی خطرناک باشد. شورای نگهبان درباره تصمیم اخیر خود گزارشی نداده است. گزارش های محلی نشان می دهد که رقبای خانم خالقی در اصفهان احتمالا عکسی را منتشر کرده اند که نشان می دهد که او در طول سفر به چین پوشش حجاب سر نداشته است و با مرد نامحرم دست داده است معلوم نیست که این عکس واقعی است یا خیر".

این روزنامه در پایان اشاره می کند که از نظر قانون اسلامی ایران دست دادن با جنس مخالف غیر قانونی است و برخی از سیاستمداران و هنرمندان از جمله اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار نیز بدین خاطر مورد نقد برخی قرار گرفته بود.

گاردین در پایان اشاره می کند که انتخابات پارلمانی ضربه ای تحقیر آمیز برای محافظه کاران در برابر اصلاح طلبان و میانه روها در ایران بود چرا که فهرست امید با طرفداری از روحانی رییس جمهوری توانست موفقیت های بزرگی را کسب کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، مینو خالقی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها