تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۶۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
تدبیر24 :یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اعتقاد به اینکه عربستان نگران توانمندی‌های ایران است، به برخی کارشکنی‌های این کشور در رابطه با ایران اشاره کرده و تاکید می‌کندکه کشورهای عربی هیچگاه با سیاست‌های عربستان همراه نمی‌شوند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد خصومت‌های عربستان با ایران گفت: عربستان از همه ابزاری که تاکنون داشته است علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است، تلاش برای همراه کردن کشورهای عربی بویژه شورای همکاری خلیج فارس با سیاست های این کشور علیه ایران نمونه بارز این خصومت‌ها بود.

‌حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار «آستان» با بیان اینکه عربستان تاکنون در هیج‌کدام از سیاست‌هایش موفق نبوده، افزود: ممنوع کردن پروازهای ماهان در آسمان این کشور، عدم اجازه توقف به نفتکش‌های ایرانی در بنادر این کشور و بحرین و ممنوعیت‌های برای صدور نفت ایران از مسایلی است که نشان از برنامه‌های خصومت‌آمیز آل‌سعود علیه ایران دارد.

سبحانی‌نیا با تاکید بر اینکه عربستان قصد دارد دیگر کشورهای عربی را نیز همراه این سیاست‌های خصمانه‌اش کند، گفت: کشورهای عربی با عربستان هیچگاه همراه نمی‌شوند زیرا آنها منافع خاص خودشان را دارند و حاضر نیستند همه منافع شان را در کنار عربستان قرار دهند.

وی تاکید کرد: عربستان همواره ایران را به عنوان رقیب منطقه‌ای‌اش می‌داند و این موضوع نیز به دلیل توانمندی‌ها و پتانسیلی است که در ایران وجود دارد و این نگرانی‌ها همیشه از قدرت جمهوری اسلامی ایران بوده است و در آینده نیز خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عربستان احساس می کند هر چه جمهوری اسلامی ایران قویتر وارد شود برد عربستان را در منطقه پایین می‌آورد و کاهش می‌دهد.

منبع: آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها