بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
بازيکن هفته: کريم انصاري‌فرد
تدبیر24: پرونده هفته چهاردهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با صدرنشيني پرسپوليس پس از 110 هفته از برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر بسته شد.

نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته چهاردهم رقابت‌هاي ليگ برتر:

صباي قم 2 - مس کرمان 2

سپاهان يک - ملوان 2

داماش گيلان 5 - ذوب‌آهن يک

گسترش فولاد يک - نفت 2

استقلال 2 - فولاد صفر

فجر سپاسي صفر - سايپا يک

استقلال خوزستان يک - تراکتورسازي 4

راه‌آهن سورينت صفر - پرسپوليس يک

**ترين‌هاي هفته چهاردهم ليگ برتر:

در هفته چهاردهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 25 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته از رقابت‌ها شاهد ميانگين کمي بيشتر از 3 گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته ديدار تيم‌هاي داماش و ذوب‌آهن با 5 گل پرگل‌ترين ديدار و دو ديدار با ثبت يک گل در هر کدام به عنوان کم‌گل‌ترين ديدارهاي به ثبت رسيدند.

**بهترين تيم هفته: داماش

در هفته‌اي که سپري شد بردهاي ارزشمندي براي برخي از تيم‌ها از جمله استقلال و پرسپوليس به ثبت رسيد. استقلال جنگ مدعيان را برد و پرسپوليس با 3 امتياز ديدار با راه‌آهن به صدر رسيد. تراکتورسازي هم با برتري خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان در جمع مدعيان باقي ماند. ملوان هم در خانه سپاهان به 3 امتياز با ارزش ديگر دست يافت اما با همه اين تفاصيل عنوان بهترين تيم هفته به داماش تعلق مي‌گيرد که توانست در خانه مقابل ذوب‌آهن با بردي پرگل تقريبا از روزهاي بحراني‌اش فاصله بگيرد.

**ناکام هفته: ذوب‌آهن، فولاد و استقلال خوزستان

در هفته چهاردهم تيم‌هاي ذوب‌آهن و استقلال خوزستان شکست‌هاي سنگيني را متحمل شدند و از سوي ديگر فولاد هم جنگ مدعيان قهرماني را به استقلال واگذار کرد تا با اين شکست، صدر جدول را هم از دست رفته ببيند.

**بازيکن هفته: کريم انصاري‌فرد

بازيکن فصل گذشته پرسپوليس که اين روزها در تراکتورسازي دوباره به روزهاي اوج خود بازگشته است در ديدار خارج از خانه تيمش مقابل استقلال خوزستان هت تريک کرد تا با قدرت عنوان بهترين بازيکن هفته را به خود اختصاص دهد.

**سرمربي هفته: اسکوچيچ

در هفته چهاردهم ملوان با تفکرات مربي خارجي خود در اصفهان، سپاهان را به زانو درآورد تا اين تيم هم ضمن فاصله گرفتن از قعر جدول، به روزهاي آينده اميدوار شود. بر همين اساس عنوان بهترين سرمربي هفته به اسکوچيچ تعلق مي‌گيرد.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته چهاردهم:

7 گل: لوسيانو پريرا (فولاد) - سجاد شهباززاده (سايپا) - کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي)

6 گل: رضا عنايتي(صباي قم)

5 گل: محمد غلامي(سپاهان) - رضا نوروزي (نفت) - مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن) - جلال رافخايي (ملوان) - ميلاد ميداودي (استقلال خوزستان) - مهرداد بايرامي (گسترش فولاد)

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها