تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
با انتشار اسناد 28 صفحه ای از سوی کنگره آمریکا؛

نقش مقام سعودی در حوادث 11 سپتامبر آمریکا فاش شد

نقش « بندر بن سلطان» سفیر پیشین عربستان در حوادث 11 سپتامبر با انتشار اسناد 28 صفحه ای از سوی کنگره آمریکا، فاش شد.
تدبیر24: به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری ' یو اس اس تودی' براساس اسناد 28 صفحه ای منتشر شده از سوی کنگره آمریکا، «اسامه بثنان» حامی مالی دو تن از هواپیما ربایان در شهر «سن دیگو» جنوب «کالیفرنیا» در تاریخ 14 می 1998به همراه همسر خود مستقیما از « بندر بن سلطان» سفیر پیشین عربستان در آمریکا،مبلغ 15 هزار دلار پول دریافت کرده است.
براساس اسناد 28 صفحه ای منتشر شده شماره تلفنی از شهر « آسپن» در ایالت «کلرادو» محل اسکان «بندر بن سلطان» در دفترچه تلفن « ابوزبیده» یکی از عوامل اصلی القاعده درزمان حمله به برج های دوقلو،که در سال 2002 در پاکستان شناسایی و دستگیر شد، نیزپیدا شده است که نشان از هماهنگی فرد یادشده با« بندر بن سلطان» سفیر پیشین عربستان در آمریکا دارد.
واکنش برخی سیاستمداران آمریکای بویژه در یک سال گذشته این احتمال را بوجود آورده است که صفحات مذکور سرانجام در معرض دید و قضاوت عموم قرار گیرد.
درهمین حال سنای آمریکا نیز ماه گذشته برغم تهدید وتو از سوی کاخ سفید با تصویب لایحه ای به خانواده های قربانیان این حادثه تروریستی اجازه داد تا علیه دولت عربستان سعودی اقامه دعوی کنند.
انتشار صفحات محرمانه این گزارش به واکنش های شدیدی از سوی سران ریاض منجر شد تا جایی که تهدید کرده اند در صورت چنین اقدامی با بیرون کشیدن همه دارایی های خود از بازارهای آمریکای به اقتصاد این کشور لطمه خواهند زد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: