تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
   تدبیر24:کارگر افغان که متهم است زن جوانی را مقابل نوزادش مورد آزار و اذیت قرار داده است، در جلسه دادگاه منکر اتهاماتش شد.
کارگر افغان که متهم است زن جوانی را مقابل نوزادش مورد آزار و اذیت قرار داده است، در جلسه دادگاه منکر اتهاماتش شد.
رسیدگی به این پرونده دی ماه سال 93 همزمان با شکایت مرد جوان در پلیس آگاهی ورامین آغاز شد. مرد جوان به نام مراد در شکایتش به ماموران پلیس گفت: در یکی از ویلاهای ورامین سرایدار هستم و صبح ها برای کار به باغ می روم.عصر دیروز وقتی به خانه آمدم متوجه کبودی صورت همسرم شدم، از سهیلا علت موضوع را جویا شدم که او ادعا کرد یک کارگر افغان پس ازضرب و شتم او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
در ادامه زن جوان با تایید حرف های همسرش گفت: مشغول کار در اتاقک سرایداری بودم که پسر جوان از روی دیوار به داخل ویلا پرید و پس از کتک زدنم در حالی که التماس می کردم جلوی نوزاد 7 ماهه ام کاری با من نداشته باشد،مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.
پس از این شکایت ماموران توانستند پسر افغان را که سرایدار یک باغ در همان حوالی بود شناسایی و دستگیر کنند. در تحقیقات اولیه کارگر افغان به جرمش اعتراف کرد.
صبح امروز جلسه محاکمه عامل اذیت و آزار زن سرایدار در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد.
متهم در جلسه دادگاه تمامی اتهاماتش را انکار کرد و گفت: من زن سرایدار را مورد آزار و اذیت قرار نداده ام.در ادامه پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.
منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها