تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
  تدبیر24: شرکت ارتباطی رایتل به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان خود بار دیگر به آن‌ها تاکید کرده است که در نگه‌داری از سیم‌کارت و گوشی تلفن‌ همراه خود دقت عمل کافی و لازم را به خرج دهند.

در متن پیامک رایتل آمده است:" آیا می دانید احتمال سرقت یا مفقود شدن تلفن همراه بیش از سایر ابزارهای الکترونیکی است؟ لذا هنگام ذخیره اطلاعات شخصی خود در آن دقت بیشتری نمایید."

همچنین رایتل به تازگی هشداری نیز درباره سوءاستفاده‌های احتمالی از سیم‌کارت‌های تلفن‌ همراه منتشر کرده‌ و خطاب به مشترکان خود اعلام کرده است:" به منظور پیشگیری از هرگونه سوء استفاده، از واگذاری سیم کارت (ثابت و اعتباری) به اشخاص ثالث بدون تنظیم رسمی سند انتقال خودداری کنید ."

در این زمینه پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی اقدام به اجرای طرحی به منظور احراز هویت مشترکان تلفن‌ همراه اجرا کرده و حتی سامانه‌ای را نیز برای بررسی تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام هر فرد ثبت شده در نظر گرفته است.

طبق قوانین موجود در کشور هر مشترک تنها می‌تواند مالکیت ۹ سیم کارت به نام خود ثبت‌ کند. حال اگر سیم‌کارتی به نام فردی ثبت شود مسئولیت هرگونه سوء استفاده از آن بر عهده مالک اصلی سیم کارت قرار دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، گوشی ، سیمکارت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها