تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
معاون حقوقی وزارت ارشاد اسلامی در گفتگو با تدبیر24 :
موضوع کنسرت ها یک جریان ساختگی و چالشی برای زیر سئوال بردن فعالیت های دیگری بود که بسیار بزرگ و موثر بود بحث موسیقی یک بحث انحرافی بود و فقط 5 درصد فعالیت های ما را تشکیل می دهد و 95 درصد دیگه در بخش هایی شامل کتاب، رسانه، هنرهای تجسمی، حوزه های دیجیتال، فعالیت های قرآنی و نمایشگاه های داخلی و خارجی و غیره که انجام شد.
 تدبیر24: با تغییرات کابیه دولت یازدهم که آن را ترمیم کابینه نیز تعبیر کرده اند، حرف و حدیث هایی در محافل سیاسی در خصوص روش های مدیریتی وزرای جدید و عملکرد وزرای سابق ایجاد شده شده است. در همین رابطه خبرنگار تدبیر24 گفتگویی با نوش آبادی معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته که مشروح آن را در زیر می خوانیم :


لطفا در خصوص ترمیم کابینه دولت یازدهم و انتصاب صالحی امیری به عنوان وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی و سابقه ایشان در مدیریت فرهنگی کشور، بفرمایید این انتصاب تا چه میزان در دستیابی به اهداف دولت می تواند موثر واقع شود؟

ضمن تشکر از تلاش های سه ساله و شبانه روزی آقای جنتی در جایگاه وزارت ارشاد و اشاره به پیشرفت های این وزارت خانه باید گفت در دوران وزارت آقای جنتی فصل ارزشمندی در تاریخ فرهنگ و هنر ایران رقم خورده است.
همان طور که رئیس جمهور گفته است: این تغییر و تحولات در راستای سرعت بخشی و نشاط جامعه است و در واقع رویکردهای دولت ثابت است و از ابتدا برنامه ها مشخص بوده و آقای صالحی امیری با توجه به پیشینه ای که دارند و سابقه علمی در زمینه فرهنگ و هنر، حضورشان در این وزارت خانه غنیمتی است و من به موفقیت ایشان بسیار امیدوارم هستم.

آقای صالح امیری اعتقاد به  انسجام و همگرایی فرهنگی دارد و به تقویت گفتمان رهبری و در ظل آن گفتمان دولت اعتقاد دارد.در کشور ما نهادهای مختلفی هستند و برای رسیدن به قله های فرهنگی همگی تلاش بکنند 

در مورد هجمه های دور از انصافی که به آقای جنتی در خصوص اغلب مسائل فرهنگی به خصوص موضوع کنسرت ها وارد می شد هم بفرمایید ماجرا از چه قرار بود؟



موضوع کنسرت ها یک جریان ساختگی و چالشی برای زیر سئوال بردن فعالیت های دیگری بود که بسیار بزرگ و موثر بود بحث موسیقی یک بحث انحرافی بود و فقط 5 درصد فعالیت های ما را تشکیل می دهد و 95 درصد دیگه در بخش هایی شامل کتاب، رسانه، هنرهای تجسمی، حوزه های دیجیتال، فعالیت های قرآنی و نمایشگاه های داخلی و خارجی و غیره که انجام شد.

غالب موسیقی امروز در فضای غیر زنده است و فقط یک درصد به صورت زنده و کنسرت است؛ بنابراین کنسرت یک موضوع انحرافی است و البته باز در زمینه کنسرت حاشیه های کنسرت مسأله ساز بود نه خود کنسرت ها

باتوجه به ترویج موسیقی های زیر زمینی و گرایش جوانان و نوجوانان به این مدل موسیقی هم بفرمایید چه برنامه ای برای حل آن پیشنهاد شده است؟

وقتی زمینه حضور هنرمندان به شکل رسمی فراهم نشود آن ها به رفتارهای غیر متعارف رو می آورند و اگر ما زمینه را فراهم کنیم دیگر شاهد این رفتارهای غیرقانونی نخواهیم بود 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها