تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین خواستار‎ حمایت یکپارچه کشورهای اسلامی از قطعنامه ضد شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در شورای امنیت شد.
تدبیر24 »حسین امیرعبداللهیان اظهار کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب با استفاده از این فرصت، رسالت اسلامی و انسانی خود را با صدای بلند و در حمایت از مردم مطلوم فلسطین به انجام رسانند.

‎وی با بیان این‌که حمایت یکپارچه کشورهای اسلامی از قطعنامه ضد شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در شورای امنیت کوچکترین اقدامی است که باید انجام شود، افزود: باید فرصت عربده‌کشی و گردن‌کشی سیاسی را از رژیم نامشروع و تروریستی اسراییل و حامی تروریست‌های تکفیری در منطقه سلب کرد.

‎دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل اضافه کرد: برخی طرف‌هایی که سرکوب تروریست‌ها در حلب سوریه را روز عزا اعلام کردند، اکنون مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را دریابند.

‎امیرعبداللهیان اظهار کرد: حمایت از مردم فلسطین و قدس، ظرفیت تبدیل شدن مجدد به عنصر وحدت‌بخش جهان اسلام را دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها