بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
استاندار ایلام گفت: با اجرایی شدن برجام، ایران در یک مسیر درست و عقلانی قرار گرفته و یکی پس از دیگری شاهد موفقیت و تحول در عرصه‌های ملی و جهانی هستیم و ایران اسلامی نیز در جمع کشورهای دارای صنعت هسته‌ای قرار گرفته است.
تدبیر24 »محمدرضا مروارید در همایش برجام، فرصت‌ها و پیامدها در آبدانان اظهار کرد: این توافق جهانی که با هدایت مقام معظم رهبری، ذکاوت حقوقی ریاست جمهوری، مقاومت مردم و در سایه مجاهدت و فداکاری شهیدان انقلاب اسلامی بدست آمده، دستاوردهای پرباری برای کشورمان داشته است .

وی توافق با قدرت‌های بزرگ دنیا را یک موفقیت برای کشور دانست و افزود: موضوع انرژی هسته‌ای و فرآیند برجام، یک طرح بسیار بزرگ است که پس از طی مراحل مختلف و تحمل مشکلات مضاعف، حاصل شد و فراتر از خط و نشان‌های حزبی و سیاسی، متعلق به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تلاش عالمانه دکتر روحانی به سر منزل مقصود رسیده است.

مروارید با تجلیل از مقام و منزلت دانشمند هسته‌ای کشور شهید داریوش رضایی‌نژاد تاکید کرد: پیش از توافق برجام، اعتبار جهانی ایران اسلامی به فراموشی سپرده شد و هیچ کشوری حاضر نبود حتی در قالب دریافت پول نقد، هیچ کالایی به ایران بفروشد.

به گفته استاندار ایلام، هم اکنون با برنامه‌ریزی و هوشمندی ریاست جمهوری، تعامل با جهان ارتقا یافته، سقف سهمیه فروش نفت ایران از 800 هزار بشکه به نزدیک به چهار میلیون بشکه رسیده و صاحبان صنایع سنگین اکثر کشورهای بزرگ نیز حاضر به تهیه و تحویل انواع کالاها به کشورمان شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه پس از اجرایی شدن توافقنامه برجام تاکنون 50 هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی این استان اختصاص و هزینه شده است، عنوان کرد: قبل از دولت یازدهم، تورم در کشور 40 درصد بود و کشور در آستانه یک جنگ خونین قرار داشت و حیثیت ملی به تاراج رفته بود، اما الان با اجرایی شدن برجام، ایران در یک مسیر درست و عقلانی قرار گرفته و یکی پس از دیگری شاهد موفقیت و تحول در عرصه‌های ملی و جهانی هستیم و ایران اسلامی نیز در جمع کشورهای دارای صنعت هسته‌ای قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها