تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۷۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی از وزش باد با سرعت 80 کیلومتر در ساعت در اراک و عبور سامانه بارشی از استان طی ساعات آینده خبر داد.

تدبیر24 »رضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به سرعت 80 کیلومتری وزش باد در ساعات گذشته در اراک، گفت: سامانه بارشی که هم‌اکنون در استان مرکزی مستقر است، طی ساعات آینده از استان عبور می‌کند و وزش باد به دلیل تغییر توده هوایی است.

وی بیان کرد: در برخی از نقاط استان بارش متوقف شده و شاهد کاهش ابر خواهیم بود. بارش‌ها در شمال شرق، شمال و جنوب شرق استان طی ساعات آینده ادامه می‌یابد و احتمال آبگرفتگی وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی با بیان اینکه اخطاریه در خصوص احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل شب گذشته صادر شده است، عنوان کرد: طی دو روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و احتمال ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه پیش‌بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها