بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
مورینیو:
سرمربی منچستریونایتد معتقد است سرخیو آگوئرو با اغراق داور را مجاب کرد تا یک کارت قرمز به بازیکن او داده شود زیرا هیچ آسیبی ندیده بود.
تدبیر24 »دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد شب گذشته (پنجشنبه) از دیداری عقب افتاده در هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر انگلیس برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ژوزه مورینیو بعد از بازی در مورد کارت قرمز مروان فلینی که در ‌دقیقه ۸۴ به دلیل ضربه زدن به سرخیو آگوئرو به ثبت رسید، به صحبت پرداخت و گفت‌: دقیق آن صحنه را ندیدم و نمی‌توانم درباره آن نیز اظهار نظری کنم. فقط بر مبنای آن چه  که شنیدم می‌توانم حرف بزنم. فلینی به من گفت‌ که چون «من» بودم داور کارت قرمز نشان داد. داور مسابقه به من گفت‌ که از نظر او این حرکت کارت قرمز داشت ولی آگوئر را در تونل ورزشگاه دیدم. بینی او شکسته نشده بود. سر او نیز شکستگی نداشت. صورتش صحیح و سالم بود. فقط می‌توانم همین را بگویم. از نظر من این کارت قرمز درست نبود و فکر می‌کنم داور چون فلینی این کار را کرد، او را از زمین اخراج کرد. پانزده ‌دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم (بازی هفت دقیقه وقت اضافه داشت) و بازیکنانم کاملا فوق‌العاده‌ بودند  و برای امتیاز جنگیدند.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در ادامه‌ گفت‌: تیم ما در شرایط بحرانی قرار دارد. مشکلات زیادی در تیم ما وجود دارد و بازی در چنین داربی مهمی وسط این همه مشکل، کار ما را سخت کرده است. با صلابت و قدرتی که از خود نشان دادیم، توانستیم سیتی را متوقف کنیم.  با توجه به بازی‌هایی که سیتی در آینده دارد، این تیم یکی از سهمیه‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. فکر می‌کنم رقابت برای کسب سهمیه بین تیم ما (منچستریونایتد)، آرسنال و لیورپول است. تلاش خودمان را به کار می‌گیریم ولی حقیقت این است که یک بازی بسیار سخت هم در نیمه نهایی لیگ اروپا خواهیم داشت که برای ما اهمیت زیادی دارد. تا زمانی که شانس داشته باشیم، می‌توانیم برای کسب سهمیه بجنگیم.

آقای خاص در پایان گفت‌: در این داربی ما در نیمه نخست تیم برتر بودیم ولی سیتی در نیمه دوم از ما بهتر بود. باید از بازیکنانم دفاع کنم و بگویم خوشحال هستم.

منچستریونایتد یکشنبه آینده باید در هفته‌ جدید لیگ برتر انگلیس برابر سوانزی به میدان برود و در ادامه‌ خودش را برای لیگ اروپا و بازی در مرحله نیمه نهایی برابر سلتاویگو آماده کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها