بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: حضور حدأکثری در انتخابات، مانور قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‎آید.

تدبیر24 »«پرویز آژیده» در گقت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت شوراها اظهار کرد: شوراهای شهر، مردم‌سالاری دینی را نشان می‌‏دهند و مردم به عملکرد شوراها در راستای توسعه‎ی فرهنگی، اقتصادی و عمرانی حساس هستند. 

وی افزود: هر جا که مردم در تصمیم‌گیری مشارکت کنند، بهترین نتایج عاید خود مردم و کشور شده است و اعضای شورای شهر نیز نمایندگان مردم به شمار می‎آیند که در راستای توسعه‎ی شهری برنامه‌ریزی می‎کنند. 

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز تصریح کرد: تنها افراد آگاه و متخصصی که دلسوز مردم هستند و دست و دل پاک و متعهد شناخته شده‎اند، می‎توانند دلسوزانه به مردم خدمت کنند، افراد کثیری در شوراها تائید صلاحیت شده‎اند، از این‌رو مردم باید خود در شناخت دقت کنند تا دست به انتخاب اصلح بزنند. 

آژیده تصریح کرد: مردم سرمایه‎های اصلی نظام  تلقی می‎شوند و حضور مردم است که انتخابات را معنی‌دار می‎کند. 

 وی با اشاره به این‌که حضور مردم در صحنه‎ی انتخابات پیام وحدتی برای جهانیان است، گفت: دشمنان منتظر تفرقه‎اندازی هستند و ملت ما نیز با نمایش وحدت، بر همگان ثابت خواهند کرد که انتخابات ما فرمایشی نبوده و بلکه رقابت در فضای سالم انجام می‌شود. 

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز با بیان این‌که رعایت اخلاق انتخاباتی باید مورد توجه همگان قرار گیرد، افزود: هر نقدی را نمی‎توان به‌عنوان بی‎اخلاقی تلقی کرد و باید تحمل بیان برخی مسایل مهم را داشته باشیم، چون اگر نقدی نباشد، پویایی و رشد نیز وجود نخواهد داشت. 

آژیده افزود: انتقاد قابل قبول است، اما انتقام نه و تمامی دولت‎ها نقاط قوت و ضعف دارند و باید دولت‎ها را منصفانه نقد شوند تا حد امکان از ایجاد یاس و ناامیدی به خصوص در قشر جوان خودداری شود. 

وی با اشاره به نقش رسانه‎ها در تبیین مسایل انتخاباتی خاطرنشان کرد: رسانه‎ها نیز در  این میان نقش بسیار پررنگی را ایفا می‎کنند و نظارت عمومی توسط رسانه‎ها انجام می‌گیرد و تبیین حقایق و تبیلغ نیز باید منصفانه و به دور از هرگونه غرض ورزی انجام شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها