بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
نماینده مجلس:
رئیس هیات اعزامی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که در نخستین نشست کمیسیون؛ ابعاد حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر از جمله میزان برخورداری کارگران از ایمنی کافی، بیمه و رعایت استانداردهای لازم از سوی متولی و کارفرما به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
رمضانعلی سبحانی فر که پنجشنبه شب در محل حادثه معدن زمستان یورت حضور داشت درگفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: نباید حقوق کارگران تضییع شود و باید تمام جوانب حادثه رخ داده در این معدن به دقت بررسی و با مقصر یا مقصران آن برخورد قانونی شود.
وی افزود: حقوق کارگران این معدن براساس پست و مسئولیت و طبق آخرین گزارش بازرسی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین بیمه کارگران معدن مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تخلف برخورد قانونی می شود.
وی از حضور شماری از کارشناسان معادن سایر نقاط کشور در محل معدن زمستان یورت آزادشهر به منظور بررسی علت حادثه نیز خبر داد.
به گزارش ایرنا در پی وقوع انفجار در یکی از پنج تونل در حال بهره برداری معدن زمستان یورت آزادشهر مقارن ظهر چهارشنبه، 35 تن در داخل تونل محبوس شدند که تاکنون پیکر 22 تن پیدا و 21 تن احراز هویت و تحویل خانواده ها شده اند.
طبق گزارش سرپرست اورژانس کشور این حادثه 72 مصدوم داشته است که برخی به صورت سرپایی مداوا و تعدادی نیز به مراکز درمانی منتقل که بستری یا پس از مداوا ترخیص شدند.
معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در فاصله 90 کیلومتری شرق گرگان مرکز گلستان بر اثر افزایش گاز متان داخل آن منفجر شد و همچنان عملیات امداد و نجات و هوادهی برای دسترسی به عمق تونل و مشخص شدن وضعیت سایر افراد محبوس شده ،ادامه دارد.
معدن زمستان یورت در منطقه ای به همین نام در 25کیلومتری جنوب شرق شهر آزادشهر قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها