بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
نامزد مستقل و میانه‌رو انتخابات فرانسه متعهد شد، در جهت تقویت هماهنگی میان سیستم‌های اطلاعات ملی و بهبود فعالیت آن در صورت پیروزی‌اش در انتخابات تلاش کند.
تدبیر24 »امانوئل ماکرون، نامزد مستقل و میانه‌رو انتخابات فرانسه در گفت‌وگو با سایت مدیاپارت، در پی این هک گسترده کمپین انتخاباتی‌اش تصریح کرد: باید مانع ضعف سیستم‌های اطلاعاتی فرانسه شد. هماهنگی نامناسب و تبادل اطلاعات ضعیف بین بخش‌های اطلاعاتی مختلف یعنی اداره کل امنیت داخلی، اداره کل امنیت خارجی، پلیس، نیروهای ژاندارمری، بخش‌های پلیس در استان‌ها تاثیر منفی بر امنیت کشور کما فی السابق گذاشته است. 

ماکرون تصریح کرد، امروز در فرانسه یک بخش قادر به تصمیم‌گیری نهایی در بالاترین سطوح در این شرایط وجود دارد که همان شورای دفاع است که رئیس‌جمهوری کشور طبق قانون اساسی ریاست آن را برعهده دارد.

وی فاش کرد، قصد دارد تیم خاص وابسته به ریاست‌جمهوری مسئولیت هماهنگی فعالیت‌های اطلاعاتی عملیاتی را به طور کامل به طور هر روزه تشکیل دهد و گزارش‌هایش را در این زمینه به شورای دفاع ارائه کند.

ماکرون تاکید کرد، این تیم نیروهای ویژه واکنشی یا سازمان‌های تحقیقاتی در اختیار نخواهد داشت و اقدام به شنود تلفنی به منظور اجتناب از دوگانگی در عمل این تیم و سیستم‌های متخصص دیگر نخواهد کرد.

وی در عین حال بر نظارت پارلمان بر فعالیت‌ این سیستم‌های اطلاعاتی تاکید کرد که به نمایندگان و سناتورها مجوز دسترسی به اسرار کشور و اسرار نظامی را می‌دهد.

در پی انتشار آنلاین هزاران سند، کمپین امانوئل ماکرون، تاکید کرد که اسناد منتشر شده ترکیبی از اسناد واقعی و جعلی است و هدف این است که رای‌دهندگان سردرگم بشوند.

به گفته آنها،‌ هدف هکرها تضعیف موقعیت ماکرون جوان در آستانه دور دوم انتخابات است که قرار است فردا (یکشنبه) برگزار شود. ماکرون قرار است به مصاف مارین لوپن، نامزد حزب جبهه ملی فرانسه برود.

اسناد مذکور در آخرین لحظات کمپین انتخاباتی منتشر شد و این بدین معناست که او دیگر نمی‌تواند بیانیه‌های بیشتری صادر کند و باید منتظر پایان رای‌گیری بماند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد این وزیر اقتصاد سابق حدود ۲۰ درصد نسبت به لوپن جلوتر است.   

حدود ۹ گیگابایت اطلاعات از سوی کاربران ناشران منتشر شده است. محتوای این اطلاعات هنوز مشخص نیست اما جنبش ماکرون گفته است یک سری اسناد داخلی شامل ایمیل‌ها و اطلاعات مالی منتشر شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها