تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۷۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه فاز اول طرح تاب‌آوری اجتماعی در ۱۳ استان اجرا شده است، گفت: فاز دوم این طرح نیز در سال جاری در این استان‌ها در جهت توانمندسازی خانواده‌ها به منظور مدیریت مشکلات اجرا می‌شود.

تدبیر24 »شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برنامه‌های خود را در حوزه آسیب‌های اجتماعی به صورت ملی اجرا کنیم. در حال حاضر بحث تاب‌آوری اجتماعی مطرح است و در سال جاری فاز دوم این طرح را اجرا می‌کنیم.

 وی با بیان اینکه تاب‌آوری اجتماعی، نسخه اجتماعی اقتصاد مقاومتی است، گفت: همانطور که اقتصاد کشور باید بگونه‌ای باشد که در برابر تکانه‌های بیرونی و درونی بتواند مقاومت کند. این رویکرد باید در حوزه اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی نیز اعمال شود و افراد اعم از زن و مرد در مقابل مشکلات و حوادث توانمند شوند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه ارائه آموزش در جهت افزایش‌ "تاب‌آوری اجتماعی" منحصر به زنان نمی‌شود، اظهارکرد: لازم است تمام اعضای خانواده در برابر آسیب‌هایی که خانواده به آن مبتلا می‌شوند، تاب بیاورند و انواع مهارت‌ها را کسب کنند که از جمله آنها می‌توان به مهارت‌های حل مسئله، «نه» گفتن، مهارت‌های ارتباطی سازنده و موثر بین اعضای خانواده به ویژه زن و مرد اشاره کرد. آنان از این طریق می‌توانند مشکلات خود را در زندگی مدیریت کنند و دوران بحران را پشت سر بگذارند.

به گزارش ایسنا، حمایت از طرح توان‌فزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده در ۱۳ دستگاه استانی در سال ۹۴ از طریق توسعه ظرفیت‌های جامعه محلی با آموزش ۲۶۰ نفر از اعضای تشکل اجتماع محور و یا سازمان های مردم نهاد بومی در کارگاه های تربیت آموزشگر محلی انجام شد که در مجموع منجر به برگزاری بالغ بر ۹۳۶۰ نفر ساعت آموزش در هر استان و ۱۰۴۰ کارگاه آموزشی از اعضای خانوارهای استان در زمینه مهارت های ده گانه زندگی شد.

برچسب ها: فاز دوم رسید
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها