بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
در حالی که دو ساعت به شروع برنامه باقی مانده ورزشگاه بطور کامل تکمیل شده و انبوه جمعیت همچنان در راه های منتهی به ورزشگاه آزادی راهی این همایش هستند.

تدبیر24»همایش حامیان حسن روحانی، امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

به گزارش سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – بزرگترین همایش حامیان حسن روحانی ساعت 16 امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی و با حضور حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و چهره های سرشناس هنری، ورزشی و سیاسی برگزار می شود.

همه مردم برای حمایت از روحانی و اصلاحات آمده اند. از ساعت ها پیش از آغاز برنامه، انبوه جمعیت در راه های منتهی به ورزشگاه آزادی راهی این همایش هستند.

مسیر های منتهی به درب غربی سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی مملو از هواداران حسن روحانی است.

 

ملت شعار می دهند "شهردار کوتوله/ باقر لوله لوله"

 

بابک جهانبخش که در گردهمایی زنان قالیباف حاضر نشد، بدون هماهنگی قبلی در ورزشگاه آزادی به حمایت از روحانی اجرا کرد.

با توجه به حضور پرشور حامیان روحانی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی و پرشدن جایگاه ها، درب های کف سالن را باز کردند.

هنرمندانی چون الهام پاوه نژاد، کامران تفتی، حسین زمان، علی قربانزاده و شمار بسیاری از دیگر هنرمندان ایران هم اکنون ورزشگاه ۱۲۰۰۰ نفری آزادی حضور دارند

 

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۵-۴۵-۴۱

 

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۵-۴۰-۵۷

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۵-۳۹-۰۷

ادامه دارد...

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۴-۱۳-۲۴
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها