بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
فرمانده، رئیس عقیدتی و سیاسی، رئیس حفاظت ‌اطلاعات، معاون اجتماعی مرزبانی استان ایلام یا حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، زحمات و تلاش‌های مرزبانان استان را تشریح کردند.

تدبیر24»سرهنگ «یحیی الهی» با حضور در دفتر ایسنا، با اشاره به اینکه سینه مرزبانان سپر هرگونه ناامنی در مرزها است،اظهار کرد: رسانه نقش بسیار مهم و حائز اهمتی در تأمین امنیت هر جامعه دارد و در این راستا مرزبانی استان ایلام با تعامل خوبی که با رسانه‌های استان دارد تاکنون در اهداف خود موفق بوده است.

تلاش شبانه -روزی مرزبانی برای حراست از مرزها

وی بابیان اینکه مردم باید بدانند که فرزندان آن‌ها در مرزبانی برای حفظ و حراست از مرزها زحمات زیادی می‌کشند و شبانه -روز بیدار هستند تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند، افزود: مرزبان با تلاش در مرزها با خدای خود معامله کرده‌اند و آماده جانفشانی هستند.

نعمت امنیت، مدیون تلاش مرزبانان

الهی با تأکید بر اینکه نعمت امنیت باید قدر دانسته شود، خاطرنشان کرد:همه نیروهای مسلح، نظامی و اطلاعاتی و امنیتی به‌خوبی در راستای ایجاد امنیت تلاش می‌کنند و مرزبانی در نقطه صفر مرز و تعاملات بین دو کشور هستند و اگر ناامنی در کشور مقابل رخ دهد مرزهای کشور دیگر مصون نخواهند ماند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام ادامه داد: نگهداری مرزها بسیار با اهمیت است و مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید جدی دارند و در استان ایلام که  430 کیلومتر مرز مشترک با کشور ناامن عراق داریم مرزبانی استان با تمام توان به‌صورت شبانه -روزی مراقب امنیت مرز است.

مرزهای ایلام امن‌ترین مرز کشور هستند

وی بابیان اینکه اعتقاد به دین مبین اسلام  و رساندن نظام اسلامی به دست صاحب اصلی آن امام زمان (ع)، انگیزه مرزبانان برای حفظ و حراست از مرزها است، تصریح کرد: مرزهای استان ایلام امن‌ترین مرز کشور هستند.

الهی با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه و فیزیکی مرزبانی در کل مساحت مرزهای استان موجب ایجاد امنیت پایدار شده است، خاطرنشان کرد: در استان ایلام مرزبانی به‌تنهایی حضور فیزیکی در مرز دارد و با تعامل دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از مرزها حراست و حفاظت می‌کند.

مرزبانی استان به تجهیزات و امکانات روز مجهز است

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانی استان ایلام به تجهیزات و امکانات روز  مجهز  و آماده مقابله با هرگونه ناامنی و برخورد قاطع با متجاوزان است و هرکسی به بخواهد به مرزهای استان ایلام کوچکترین تجاوزی بکند پاسخ دندان‌شکن خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه در ایام اربعین میلیون‌ها زائر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف می‌شوند و تامین امنیت این زائران کار آسانی نیست بلکه با تدابیر مقامات ارشد کشور و حضور هماهنگ و مقتدرانه نیروهای مسلح ایجاد می‌شود، افزود: در ایام اربعین مرزبانی شبانه -روز بیدار هستند و بدون توجه به خستگی‌ها و شب‌خوابی‌ها امنیت زائران را تامین می‌کنند.

الهی با بیان اینکه بسیای از زحماتی که مرزبانان در مرزها می‌کشند را فقط خود شخص می‌داند و خدا، تصریح کرد: مرزبانان استان با توجه به موقعیت جغرافیایی استان با تحمل گرما و سرما در فصول مختلف سال و مشقت‌های کوه‌ها و دره‌ها امنیت کامل را در مرزها حاکم کرده‌اند و گوش‌به‌فرمان رهبری و سلسه مراتب فرماندهی آماده هرگونه جان‌فشانی برای حفظ مرزها در استان شهیدپرور ایلام هستند.

رصد و کنترل آنلاین مرزها در ایلام

وی بابیان اینکه مرزبانی به عنوان شاخه‌ای از ناجا در برگزاری انتخابات آنچه در توان داشته باشد برای کمک به برگزاری باشکوه انتخابات انجام می‌دهد، افزود: در ایام برگزاری انتخابات کامل مرز تحت کنترل و و به صورت آنلاین رصد می‌شود و مرزبانی با حضور صددرصدی در پای صندوق‌های رای آماده همکاری در برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن است.

حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تکلیف شرعی است

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: حضور گسترده در پای صندوق‌های رای یک تکلیف شرعی و دینی است و از مردم درخواست داریم در روز 29 اردیبهشت به دشمن ثابت کنند که همه پشتیبان نظام هستند.

مهران دروازه عتبات عالیات

وی بابیان اینکه مهران دروازه عتبات عالیات بوده و مهمان‌نوازی و پذیرایی‌های مردم موجب تشدید تردد زائران از مرز مهران شده و هرچند امکانات مرز مهران کافی نیست اما با تلاش شبانه- روزی مرزبانان کمبودها جبران می‌شود تا زائران راحت و در ارامش تردد کنند، خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مرز «چیلات» مرزبانی استان ایلام آمادگی کامل دارد اما همکاری طرف مقابل کشور عراق مهم است.

مرزبانان چشمان بیدار کشور هستند

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید «جواد جلالی» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانی دارای سابقه تاریخی بوده و جایگاه مرزبانی از صدر اسلام مورد تاکید جدی قرارگرفته است و در سطور خاص در ایران این مهم جدی گرفته‌شده است.

وی افزود: با مدیریت و تدبیر شبانه- روزی مرزبانان امنیت بسیار خوبی در استان ایلام حاکم است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان ایلامبا تأکید بر اینکه مرزبانان چشمان بیدار کشور هستند تا مردم با خیال راحت به زندگی معمولی بپردازند، تصریح کرد: هر گونه غفلت و کوتاهی موجب سوء استفاده دشمنان برای ناامن کردن مرزهای کشور می‌شود لذا باید به صورت جدی به مرزها توجه کرد.

جلالی ادامه داد: با تدابیر امام راحل و رهبر انقلاب در کنار امور امنیتی کارهای فرهنگی و سیاسی هم در نیروها مرزبانی صورت می‌گیرد و عقیدتی سیاسی در این راستا در مرزبانی فعالیت می‌کند و به عنوان بازوی کمکی در خدمت مرزبانان است.

حضور پرشور در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود

وی بابیان اینکه آگاه‌سازی پرسنل، تحلیل مسائل روز و منطقه، برگزاری مراسمات مذهبی و ملی،تقویت و گسترش بحث‌های اعتقادی توسط حوزه عقیدتی سیاسی مرزبانی در بین نیروها صورت می‌گیرد،گفت: حضور پرشور و گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمان نظام و انقلاب می‌شود و انتخاب فرد اصلح و حضور در پای صندوق‌های رای مهر تاییدی بر پشتیبانی از نظام است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها