بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
حسن‌پور:
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در جای جای کشور ایران شاهد شور و نشاط انتخاباتی هستیم» گفت: مردم سرنوشت خود را با رای دادن، رقم زنند و نسبت به سرنوشت خود و فرزندانشان بی تفاوت نباشند.

تدبیر24»شهباز حسن‌پور در گفت وگو با ایسنا منطقه کویر، با پیش بینی حضور بالای 60 درصدی مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: با توجه به اینکه سابقه زیادی در صحنه های سیاسی و مسایل سیاسی دارم، حدود 60 درصد مردم تصمیم خود را برای حضور در پای صندوق های رای گرفته اند.

وی از حضور آگانه مردم در پای صندوق های رای سخن به میان آورد و بیان کرد: مردم در روز 29 اردیبهشت ماه پرشور حضور خواهند یافت و رادیوها و رسانه های بیگانه این موضوع  را درک کرده و از هم اکنون فعالیت خود را در راستای کمرنگ سازی حضور مردم در پای صندوق های رای آغاز کرده اند که این ناامیدی آنها را نشان می دهد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جای جای کشور ایران شاهد شور و نشاط انتخاباتی هستیم و شایان ذکر است که استان کرمان از وضعیت بهتری نسبت به متوسط کشور برخوردار است، به گونه ای که شور انتخاباتی در استان کرمان 5 درصد از متوسط کشوری بیشتر است و ضمن آنکه مردم کرمان 5 درصد بیشتر از نرم کشوری نیز در پای صندوق های رای حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به ویژگی های فرد اصلح، مطرح کرد: بهترین، آن کسی است که درد کشور و مردم را بداند؛ پایبند به نظام، منافع ملی و عدالت باشد که این امر از مهمترین ویژگی های فرد اصلح است.

حسن پور خطاب به مردم گفت: باید در پیدا کردن نامزد مورد نظر دقت کرد و به کسی رای دهیم که به دین مردم، به انقلاب مردم، به دنیای مردم، به معیشت مردم، به آینده‌ی مردم و به عزت مردم اهمیت می‌دهد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به اهمیت این انتخابات نسبت به سایر انتخابات اشاره و عنوان کرد: با توجه به بی ثباتی و ناامنی هایی که در کشورهای اطراف ما وجود دارد اما ثبات و امنیتی که در داخل کشور ما حاکم است، نیازمند حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای برای تثبیت پایه ها و ستون های انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: مردم فهیم و آگاه ایران، دشمن شناسی و موقعیت شناسی خود را با حضور خود در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت ماه نشان خواهند داد و انقلاب و نظام را با حضور خود بیمه می کنند.

حسن‌پور به شیطنت های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: اکنون شاهد شیطنت های دشمنان انقلاب اسلامی هستیم که به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند و آنها می خواهند با ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم حضور آنان را کم رنگ کرده اما مردم با حضور در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی زده و خواهند زد.

وی خطاب به مردم گفت: سرنوشت خود را با رای دادن، رقم زنید و نباید نسبت به سرنوشت خود و فرزندانتان بی تفاوت باشید، امیدواریم که در روز 29 اردیبهشت ماه با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، بهترین سرنوشت را برای کشور رقم زنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها