تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان بار دیگر با حضور گسترده در یکی دیگر از عرصه‌های مردمی‌، ضمن اعلام وفاداری با نظام‌، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.
تدبیر24»مردم سیستان و بلوچستان از صبح روز جمعه در لبیک به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌پای صندوق‌های رای رفتند و جهانیان را از حضور گسترده خود غافلگیر کردند.

مرد، زن، جوان و سالخوردگان سراسر استان بدون توجه به تبلیغات دشمنان برای شرکت نکردن در انتخابات ریاست جمهوری‌، پرشور و گسترده در مراکز رای گیری حاضر شدند و باردیگر ثابت کردند تحت هیچ شرایطی مغلوب خواسته‌های دشمنان نمی‌شوند.

مردم استان سیستان و بلوچستان به خوبی با لبیک گفتن به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران را با توجه به تحولات کنونی منطقه ، به جهانیان ثابت کردند.

مردم شیعه و سنی استان با وحدت مثال زدنی در کنار هم حضوری گسترده در انتخابات روز گذشته داشتند، بطوری که حتی در ساعات پایانی هنوز صف‌های طولانی در برخی از شعب اخذ رای در استان مشهود بود.

77 هزار رای اولی در سیستان و بلوچستان

77هزار نفر رای اولی در استان برای نخستین بار درانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

مردم سیستان و بلوچستان همواره در انتخابات حضور پر شور و حداکثری داشتند، به گونه‌ای که میزان مشارکت آنان در دوره‌های قبل به 75 درصد نیز رسیده است‌.

پیش بینی 2 هزار شعبه اخذ رای در استان

به گفته معاون استاندار سیستان و بلوچستان‌، 2 هزار و 221 شعبه اخذ در استان برای برگزای این دو انتخابات پیش بینی شده بود.

علی اصغر جمشید نژاد در گفت وگو با ایسنا همچنین افزود: هزار و 400 شعبه اخذ رای در مناطق روستایی استان پیش بینی شده بود.

جمشید نژاد گفت: بیشترین شعب اخذ رای مربوط به شهرستان زاهدان با 318 شعبه است.

یک میلیون و 500 هزار نفر واجد شرایط رای گیری در استان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 500 هزار نفر که در سیستان و بلوچستان واجد شرایط رای دادن  در استان بودند.

جمشیدنژاد گفت: مردم استان روز گذشته با حضور گسترده و پرشور در انتخابات برگ برنده خود را روی میز گذاشتند و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش ایسنا، سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود.

اعلام اسامی شورای شهر سیب و سوران

اسامی منتخبین شورای شهر سیب و سوران از سوی فرمانداری این شهرستان اعلام شد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، اسامی منتخبین شورای شهر به این شرح است؛

اسامی اعضای شورای شهر سیب و سوران‌

1- حامد محمدی سوران

2- عبدالرضا کبدانی

3- عبدالحمید یزدانی

4- ادهم دهقان خلد

5- ابراهیم جهانی

علی البدل: فرشید باهوزهی، عبدالرحیم رضازهی و هوشنگ ملازهی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها