تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
نوزادی کوچک با اراده ای بزرگ ! این نامی است که مردم برزیل برای کارکتر اصلی این کلیپ انتخاب کرده اند.
تدبیر24»انتشار ویدئویی جالب و شگفت انگیز نشان می دهد که چطور نوزادی که چند دقیقه از به دنیا آمدنش می گذرد با قرار گرفتن روی دست پرستار شروع به راه رفتن می کند.

پرستاری که در فیلم مشاهده می کنید در مورد این تصاویر و لحظات باورنکردنی می گوید:نوزاد دختر که تازه متولد شده بود را مثل همیشه و تمام نوزادان دیگر برای شستشو به بخش مخصوص بردم ، وقتی بعد از شستشو دستانم را زیر سینه و کتف هایش گذاشتم نوزاد با حرکتی غیرطبیعی تلاش کرد تا حرکت کند ، برایم باورکردنی نبود که این حرکت از یک نوزاد چند دقیقه ای دیده می شود . تلاش او مرا مشتقا کرد تا کمکش کنم و بدانم که هدفش از این فشار و تلاش چیست ، بله او با تکیه بر دست من شروع به راه رفتن کرد ، پاهایش را چنان از زمین بلند می کرد و به سمت جلو می انداخت که انگار چندین ماه بود راه رفتن را آموخته بود.

نوزاد یک نوزاد چند دقیقه بعد از تولدش راه رفت! + عکس


برچسب ها: نوزاد ، تولدش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها