تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
‌استاندار هرمزگان، اهانت عده‌ای به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز جهانی قدس را محکوم کرد.
تدبیر24»جاسم جادری صبح امروز در جمع خبرنگاران، با محکومیت اهانت عده‌ای به ریاست جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، عنوان کرد: عده‌ای قلیل در راهپیمایی روز قدس که باید نماد وحدت همگان باشد، در حرکتی دشمن‌شاد کن به رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران اهانت کردند که این حرکت به‌شدت محکوم است.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز قدس اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذاشت و قطعاً چنین حرکت‌های نابخردانه‌ای، نمی‌تواند در عزم این ملت خللی ایجاد کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ملت ایران در 29 اردیبهشت با رأی قاطع، دکتر روحانی را برای دومین بار به ریاست جمهوری برگزید که نشان‌دهنده رضایت اکثریت مردم از عملکرد دولت تدبیر و امید است.

جادری در پایان تصریح کرد: باید با عاملان و مسببان اهانت به رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان عالی‌رتبه نظام، برخورد قانونی صورت گیرد تا دیگر شاهد بروز چنین حرکت‌هایی نباشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها