تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
مطالعات اخیر که در مجله "مرزهای علم ایمنی شناسی" منتشر شده نشان داده است ورزش‌هایی همچون یوگا باعث تغییر واکنش در مولکول در DNA بدن انسان‌ها می‌شوند.
تدبیر24»یافته‌های جدید نشان داده است ورزش‌هایی مانند یوگا، تایچی و مدیتیشن می‌توانست واکنش‌های مولکولی را تغییر دهند. این مساله باعث می‌شود که واکنش‌های بدن به مسائلی همچون استرس تغییر کنند و فرد دچار بیماری‌هایی همچون افسردگی نشود.

هنگامی که فرد در موقعیت استرس‌زا قرار می‌گیرد بدن به صورت طبیعی ژن‌ها را تحریک می‌کند تا پروتئین سیتوکین ترشح کنند. این پروتئین‌ها در طولانی مدت باعث ایجاد سرطان، افسردگی و پیری زودرس می‌شوند. ورزش‌هایی که باعث آرامش روحی می‌شوند، و اکنش‌های مولکولی را تغییر می‌دهند و پروسه فعالیت ژن‌ها را عوض می‌کنند.

بنابراین ورزش‌هایی همچون یوگا با وجود این که آرام هستند پیشرفت زیادی در سلامتی افراد ایجاد می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها