تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دید افقی در 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف استان کاهش یافت و در زاهدان به 500 متر رسید.
تدبیر24»علی ملاشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تداوم وزش بادهای شمالی در این مدت شعاع دید افقی در میرجاوه به 700 متر، زهک هزار متر، در نصرت آباد، سراوان، خاش و زابل 2 هزار متر و در ایرانشهر به 2 هزار و 500 متر رسید.
وی افزود: پیش بینی می شود وزش بادهای شمالی تا روز چهارشنبه با شدت زیاد همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان و با شدت کمتر در نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم داشته باشد.
وی گفت: از روز گذشته تاکنون حداکثر سرعت باد در زابل به 80 کیلومتر بر ساعت و در زاهدان به 70 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: فعلا سرعت وزش باد در زاهدان کم است اما تا ساعاتی دیگر بر شدت آن افزوده می شود.
ملاشاهی افزود: نواحی شرقی دریای عمان مواج است.
وی گفت: زاهدان و خاش با حداقل 24 درجه سانتیگرد و دلگان با حداکثر 47 درجه بالای صفر در شبانه روز گذشته خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله طوفان، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کند.
برچسب ها: زاهدان ، دید افقی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها