تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رییس ستاد روحانی در استان سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه رایزنی‌های انجام‌شده برای انتخاب وزرا و کابینه دولت دوازدهم و گمانه‌زنی‌ها درباره چینش اعضای کابینه دولت، سیدحسین مرعشی یکی از کاندیداهای مطرح‌شده برای سازمان برنامه و بودجه کشور است.

تدبیر24»پیمان فروزش در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این رابطه برای حضور ایشان در کابینه دولت دوازدهم درخواست‌هایی صورت پذیرفته است که یکی از جدی‌ترین این درخواست‌ها حضور ایشان در مقام ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور است.

وی افزود: البته شهرداری تهران نیز از مواردی است که آقای مرعشی از گزینه‌های اصلی آن است.

به گزارش ایسنا، سیدحسین مرعشی نماینده دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بوده است. وی در دولت پنجم استاندار کرمان، در دولت ششم رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و در دولت هشتم معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها