تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
در شرایطی که غیبت مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در فریم‌های مربوط به تمرین روز شنبه باعث شکل گرفتن شایعاتی مبنی بر مصدومیت او شده بود، در تمرین روز گذشته از این بازیکن رونمایی شد.
تدبیر24»گادوین منشا، مهاجم گلزن فصل گذشته فوتبال ایران که در ترکیب پیکان موفق به ثبت 15 گل شده بود، در این فصل راهی پرسپولیس شده تا زوج خطرناکی را در کنار مهدی طارمی شکل دهد.


در شرایطی که بازگشت مهدی طارمی به تمرینات این تیم موجب خوشحالی کادرفنی و هواداران این تیم برای شکل دادن زوج هجومی مدنظرشان شده، غیبت این بازیکن در فریم‌های مربوط به تمرین روز شنبه باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر مصدومیت او شده بود. با این حال در تمرین روز گذشته عکسی از این بازیکن در کنار سیدجلال حسینی منتشر شده که نشان می‌دهد آثاری از مصدومیت و بانداژ در آن نیست تا شایعه مصدومیت منشا منتفی شود.

برچسب ها: گادوین منشا ، شایعه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها