بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۸۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
مدیرعامل یک شرکت دارنده‌ مجوز خدمات ارتباطی ثابت گفت: با عقد قرارداد مشارکت با شرکت مخابرات ایران امکان توزیع و تجمیع انواع محتوا، سرویس، و حتی فرآیند برای تمام شرکت های تولید کننده و تأمین کننده محتوا و سرویس فراهم است و این شرکت آمادگی عرضه و توزیع آن را برای کلیه مشترکین شرکت مخابرات ایران اعلام می کند.
تدبیر24»حمید رضا ابوطالبی، که در نمایشگاه الکامپ از «پاناوان» رونمایی کرد، گفت: با تغییراتی که طی سال های اخیر در فضای کسب و کار فعالان IT  و اپراتورهای ICT اتفاق افتاد، بازیگران اصلی این حوزه نیز به تناسب فعالیت شان جابجا شدند و نام و جایگاه بعضی از شرکت های باسابقه این حوزه، با تغییراتی مواجه شده است.  در همین راستا، شرکت ما نیز که طی بیست سال سابقه فعالیت همواره در رهبری محصولات و خدمات نوین نقش قابل توجهی داشته است، همزمان با حضور در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، با عرضه محصولات و خدمات جدید به عرضه خدمات نوین وارد شده است.

مدیرعامل برترین دیتاسنتر داخلی در پنجمین جشنواره ملی فاوا، ادامه داد:  با اخذ پروانه سراسری اپراتوری سرویس های ICT از رگولاتوری، با وجود زیرساخت های دیتاسنتر و ساختار مبتنی بر Service provider فعالیت های خود را در سراسر کشور با نام تجاری پاناوان بسط خواهد داد. ساختار  برای ارائه سرویس به مشتریان تجاری (B2B) و مشتریان خانگی B2C  پایه گذاری شده است. واحد B2B  شرکت، در نمایشگاه الکامپ امسال، چهار محصول منحصر به فرد و واحد B2C فعالیت خود را در 31 استان کشور بسط داده است.

وی در تشریح محصولات ارائه شده توضیح داد: محصول نخست که با نام AAA & Panaone Bill  عرضه می شود، با همکاری شرکت OSC فنلاند به عنوان محصول مشترک در ایران و سایر کشورها عرضه شده است و کارکرد اصلی این محصول در شبکه های مخابراتی و اپراتورهای ارائه سرویس مبتنی بر ساختار استاندارد eTOM و TAM طراحی و پیاده سازی شده است. این محصول به عنوان اولین سامانه یکپارچه شرکت مخابرات ایران در بخش Core شبکه Wifi شرکت TCI استقرار یافته است و آماده بهره برداری سایر اپراتورهای کشور مشتمل بر  FCP،Servco،MVNO و...  می باشد.

ابوطالبی افزود: محصول دوم Panaone-CG-NAT است که با همکاری و مشارکت یک شرکت روسی به صورت مشترک تولید شده است. کارکرد این محصول در حوزه ترجمه آدرس های IP ورژن 4 به منظور استفاده در شبکه های مخابراتی است که در صورت استفاده از این محصول نیازی به تأمین و خرید IP با نسخه 4 نمی باشد. این محصول با ظرفیت های مختلف 1G تا 120G عرضه شده است و جز محصولاتی است که High Tech محسوب می شود و مدیریت پردازش بسیار بالا در حوزه سخت افزار و نرم افزار دارد.

اوادامه داد: این محصول جزء محصولاتی است که در اقتصاد مقاومتی جهت جلوگیری از خروج ارز از کشور معنای واقعی پیدا می کند. با تأمین این سامانه توسط اپراتورهای داخلی هزینه تأمین IP نسخه چهار به میزان 75 درصد کاهش می یابد و اپراتورها بدون محدودیت قادر خواهند بود نسبت به توسعه تعداد مشترکین خود اقدام نمایند.

او  افزود: پیش بینی می شود با توجه به بسط و توسعه Connectivity مشترکین در تکنولوژی های جدید نظیر JOT و الزامات دستگاه های نظارتی تأمین امنیت شبکه، بزودی شاهد کاهش چشمگیر تعداد IPهای نسخه چهار باشیم که این محصول می تواند نیاز کشور به تعویض تجهیزات و زیرساخت های مخابراتی کشور تا پنج سال آینده را مرتفع نموده و بهره وری منابع شبکه در بازگشت سرمایه را افزایش دهد.

ابوطالبی، گفت: محصول سوم ارائه شده در این نمایشگاه سامانه سامکا یا سامانه ثبت اطلاعات مصرف کاربران اینترنت به عنوان زیرساخت تأمین امنیت شبکه های اپراتوری است که به منظور حفظ و تأمین امنیت دسترسی به شبکه برای اپراتورهای میزبان یا اپراتورهای ارائه دهنده سرویس مورد استفاده قرار می گیرد. سامکا با ثبت Log از مصرف کنندگان اینترنت، اطلاعات مورد نیاز مراجع امنیتی جهت تعیین سطوح دسترسی و اتصال کاربران را مرتفع می سازد.

وی ادامه داد: محصول چهارم ارائه شده در این نمایشگاه پلت فرم Panaone SDP است. سابقه تولید SDP  داخلی این شرکت به سال 1390 باز می گردد که هم اکنون با تکمیل کلیه ماژول ها و امکانات مورد نیاز جهت بسط و توسعه محتوا / سرویس در ICT برای 3.5 میلیون مشترک ADSL و 25 میلیون مشترک تلفن ثابت نصب، راه اندازی، استقرار و پیاده سازی شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها