تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌وپنج» که تا کنون دو قسمت آن با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده پخش شده است، امشب (۷ مردادماه) در سومین قسمت میزبان هومن سیدی خواهد بود.
تدبیر24»امشب ۷ مردادماه ۹۶ در سومین قسمت از سری جدید این برنامه، فریدون جیرانی میزبان هومن سیدی خواهد بود.

این برنامه ساعت ۹ امشب به صورت زنده روی دو سامانه‌ آی‌نت  و تی‌وی‌نت  پخش می‌شود.

شنبه هفته گذشته جواد عزتی میهمان دومین برنامه زنده «سی‌وپنج» بود.

هومن سیدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین نویسنده و کارگردانی است که این روزها تازه‌ترین حضورش به عنوان بازیگر در سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی به پایان رسید، بازی هومن سیدی در نقش پیمان در سریال «عاشقانه» مورد توجه تماشاگران این سریال قرار گرفت.

سیدی اولین بار با فیلم «یک تکه نان» ساخته کمال تبریزی وارد سینما شد. «چهارشنبه سوری»، «خط ویژه»، «من دیگو مارادونا هستم»، «شب بیرون»، «نیم‌رخ‌ها» و «در مدت معلوم» از فیلم‌هایی هستند که او بازی کرده است.

سیدی در مقام کارگردان فیلم‌های «آفریقا»، «سیزده»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «خشم و هیاهو» را ساخته است. «مغزهای کوچک زنگ زده» آخرین فیلمی است که سیدی آن را کارگردانی کرده است.
هومن سیدی در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد را برای فیلم «من دیگو مارادونا هستم» دریافت کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، هومن سیدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها