تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
در دیدار با معاون اول نخست‌وزیر اوکراین
وزیر امور خارجه کشورمان در ملاقات با استفان کوبیف معاون اول نخست‌وزیر و وزیر توسعه اقتصادی اوکراین اظهار کرد: اوکراین یکی از دوستان قدیمی ما است و باید به طور مشترک تلاش کنیم تا موانع موجود بر سر راه افزایش مناسبات برداشته شود.
تدبیر24»محمد جواد ظریف افزود: در زمینه روابط بانکی لازم است گام‌های بلندتری برداریم. برگزاری کمیسیون مشترک اقدام مناسبی برای توسعه روابط بود.

معاون اول نخست‌وزیر اوکراین نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان گفت: اوکراین علاقمند است در ابعاد مختلف مناسبات خود با جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء دهد.

وی گفت: آمادگی داریم در سازمان ملل هم‌افزایی داشته باشیم.

معاون اول نخست‌وزیر اوکراین ادامه داد: در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سرمایه‌گذاری، علوم و تحقیقات، آموزش آمادگی همکاری داریم.

برچسب ها: تدبیر24 ، ظریف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها