بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۸۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
نماینده کرمانشاه:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به رسیدن ریل به کرمانشاه گفت: تکمیل راه آهن تا خسروی را دنبال می‌کنیم.
تدبیر24»احمد صفری در جمع خبرنگاران به موضوع راه‌آهن کرمانشاه نیز اشاره کرد و با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سرقت بخشی از ریل راه آهن در فضای مجازی که از سوی مسئولین استانداری تکذیب شد، گفت: یکی از مسایل ما در استان این است که مشکلات را بزرگ نمایی می کنیم. استانهای دیگر نیز مشکلات زیادی دارند، اما آنها را بزرگنمایی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه پیگیری طرح های نیمه کاره در اولویت کار نمایندگان است، گفت: دنبال این هستیم که راه آهن کرمانشاه تا خسروی در دولت دوازدهم به نتیجه برسد.

صفری به موضوع مدیران غیر بومی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مدیران بومی دلسوزترند، گفت: البته اگر مدیر غیر بومی تجربه کافی را داشته باشد مشکلی نداریم، اما اگر به عنوان کارآموزی به استان بیاید با آن مخالفیم، زیرا معتقدیم نیروهای برجسته و کارشناس زیادی در استان داریم که باید از آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در سال‌های گذشته نتوانسته به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل این امر نبود عدالت در توزیع منابع بوده است.کرمانشاه باید در دولت دوازدهم تغییر محسوسی رو به پیشرفت داشته باشد.

صفری با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم کرمانشاه با سرعت به سمت پیشرفت برود، گفت: مجمع نمایندگان استان در این دوره قصد خدمت دارند و به دنبال توسعه استان هستند. از همفکری رسانه‌ها و خبرنگاران جهت توسعه استان استقبال می‌کنیم.

وی به موضوع واگذاری پالایشگاه کرمانشاه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه معتقدم در روند واگذاری پالایشگاه تخلف صورت گرفته است، گفت: مجمع نمایندگان استان بیش از شش ماه است که با همدلی به دنبال لغو واگذاری پالایشگاه بوده و اقداماتی را در این راستا انجام داده است.

صفری با بیان اینکه در جریان واگذاری پالایشگاه از دولت گله مندیم نه خریدار پالایشگاه، گفت: معتقدم در مراحل قیمت گذاری پالایشگاه به درستی عمل نشده و قیمت واگذاری پالایشگاه بسیار کمتر از قیمت واقعی آن بوده است.

وی همچنین با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی به نقل از او و شهاب نادری، نماینده اورامانات مبنی بر واگذاری پالایشگاه به فرد دیگری گفت: این نامه جعلی است و اگر چنین نامه‌ای صحت داشته باشد، حاضرم استعفا دهم. از رئیس حراست مجلس نیز این موضوع را پیگیری کردیم که مشخص شد چنین نامه‌ای صحت نداشته است.

صفری از خبرنگاران خواست بر اساس حدس و گمان اخبار را منتشر نکنند و حتما از صحت اخبار مطمئن شده و سپس نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

وی با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص در خصوص واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در کمیسیون انرژی و اقتصاد مجلس، گفت: به زودی این موضوع در صحن مجلس نیز بررسی خواهد شد و فکر می‌کنم با رای بالایی به تصویب برسد.

صفری اظهار کرد: در صحبتی که ابتدای هفته با دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور داشتم، عنوان کرد که رییس جمهور دستور توقف واگذاری پالایشگاه را داده است.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه از نقد استقبال می‌کنم، بر تداوم برگزاری چنین جلساتی با خبرنگاران تاکید کرد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران استان تجلیل شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، خسروی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها