تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
حمید آیتی:
خبرنگار ما طی تماسی با دکتر حمید آیتی فعال سیاسی ،کاندیدای اصلاح طلب لیست امید مجلس دهم از حوزه بیرجند و همسر شهیندخت مولاوردی نظر او را در مورد برخی از وزیران بویژه رحمانی فضلی جویا شد .
تدبیر24»آیتی در پاسخ می گوید دنیای سیاست دنیای سیاه مطلق یا سفید مطلق نیست و بویژه در ارزیابی عملکرد رجال سیاسی باید معدل عملکردها را معیار قرار بدهیم و در یک ارزیابی منصفانه ،عملکرد وزیر کشور مثبت است .
حمید آیتی افزود : گاهی فقدان اطلاعات کافی موجب می شود در مورد وزیری قضاوت خاصی بکنیم کما اینکه در گذشته در خصوص انتصاب یکی دو نفر از استانداران از سوی وزیر کشورشخصا نقد جدی داشتم در حالیکه بعدا دریافتم که در آن انتصابات، سایر اعضای کابینه  و عواملی دیگر نقش کلیدی داشته اند .نکته دیگر آنکه آقای رییس جمهور حتی قبل از کابینه ی نخست بارها اعلام کرده بود که دولت ایشان یکدست نخواهد بود و در آن همه ی جناح ها حضور خواهند داشت . بر این اساس وزیر کشور به راحتی می توانست با اختیارات قانونی اش و با استناد به این تفکر ، استاندارانی از طیف اصولگرایان افراطی هم برگزیند در حالیکه نوعا" استانداران کشور یا اصلاح طلب و یا اعتدالی هستند و این امر نشانگر نگاه منطقی و  اعتدالی آقای رحمانی فضلی است و بنظر میرسد پیشبرد برنامه های اقتصادی رییس جمهور و حل معضلات معیشتی مردم ، مستلزم رعایت همین نگاه اعتدالی درهمه ی مدیریت های کشور است.
دکتر آیتی در پاسخ خبرنگارما که پرسید بنظر شما دیدگاه خانم مولاوردی در مورد رحمانی فضلی چیست اظهار داشت :
این سوال را باید از خود ایشان بپرسید ولی اجمالا تا آنجا که من بخاطر دارم هرگاه بحثی در این رابطه به میان آمده تحلیل و نگاه ایشان به آقای رحمانی فضلی مثبت بوده است . بویژه  ایشان مواردی همچون جدیت و مدیریت دکتر رحمانی فضلی در مقوله آسیب های اجتماعی و انتصاب معاون زن استانداری خراسان جنوبی (با توجه به فضای فرهنگی خاص آن منطقه ) را به عنوان نمونه هایی از تدبیر و دیدگاه روشن وزیر کشور می داند  .

دیده بان ایران
برچسب ها: رحمانی ، حمید آیتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها