تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
قوامی:
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: رقیب حبیب الله بیطرف، عملکرد و دفاع ضعیف وی در مجلس شورای اسلامی بود.

تدبیر24»هادی قوامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته همه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به جز حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو رای اعتماد را از مجلس شورای اسلامی گرفتند.

وی ادامه داد: این در حالی است که رقیب حبیب الله بیطرف در مجلس شورای اسلامی عملکرد خودش و دفاع ضعیفش در حوزه آب بود.

قوامی افزود: بیطرف در مسئله احداث سدها و موضوع آب در بین استان ها نتوانست دفاع قابل قبولی انجام دهد به همین دلیل رای نیاورد.

وی با اشاره به وزرای دولت دوازدهم، عنوان کرد: مهمترین نکته مورد توجه در این مهم هماهنگی کامل بین وزرا است که به خوبی می‌توانند همگن شده و گام‌های توسعه کشور را بردارند.

قوامی با بیان اینکه برخی نسبت به سن وزرا انتقاد می‌کنند، عنوان کرد: در مجموع وزرای دولت دوازدهم نیز از سن بالایی برخوردار هستند اما دارای تجربیات ارزشمندی بوده  و می‌توانند با جوان‌سازی معاونت‌ها وزارتخانه را بیش از پیش چالاک کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، قوامی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها