تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پزشک را به تمام همکارانی که به کار و تلاش خویش، نگاهی آسمانی دارند و به سوگند و عهد خود با خدای بزرگ وفادار هستند، تبریک گفت.
تدبیر24»دکتر هاشمی در صفحه شخصی خود نوشت:

"پزشکی حرفه‌ای آسمانی است؛ چرا که نه تنها به جسم بیمار سلامتی می‌بخشد، که به روح او نیز جان می‌دهد؛ و حرفه ای سراسر عشق و اخلاص است، اگر آن را با اخلاق، مهربانی و فروتنی عجین کنیم و چون لباس مقدسش، سپید باشیم و زلال.

«روز پزشک» را که فرصتی است برای پاسداشت حرفه‌ای چنین ارزشمند، به تمام همکاران عزیزم که به کار و تلاش خویش، نگاهی آسمانی دارند و به سوگند و عهد خود با خدای بزرگ وفادار هستند، صمیمانه تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم همه ما حرمت و منزلت این حرفه و بینش و دانش و حکمت درآمیخته با آن را پاس بداریم و تا واپسین دم حیات، التیام دهنده درد جسم و آرام بخش روح بیماران‌مان باشیم.

همچنان ‌که خواجه شیراز می‌فرماید:
ای که طبیب خسته‌ای، روی زبان من ببین
کاین دم و دود سینه‎ام، بار دل است بر زبان"

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها